Найдовші мости в світі
Мости тягнуться над водою, над землею, над прірвою.
Вирушаючи в подорож по світу, дізнайтеся, які найдовші споруди (мости), де знаходяться і як називаються.
Дан'ян-Куньшаньський віадук з'єднує два міста в Східному Китаї. Це залізничний міст, по якому можуть проїхати відразу кілька поїздів.
Майже 9 км проходить над поверхнею води, решту відстані поїзди їдуть по суші. Будівництво тривало досить не довго, всього чотири роки і працювали тут 10 000 чоловік. На проект Китай витратив 8,5 млрд доларів і він числиться в Книзі Рекордів Гіннеса, як найдовший в світі.
Це спорудження продовжує високошвидкісну залізницю гілку між містами Пекін і Шанхай, і теж побудовано в Китаї.
Знову китайський залізничний міст. Він з'єднує береги річки Вей і двічі її перетинає. На ньому поїзда стали їздити з 2010 року, хоча побудований був в 2008.
Це шести смугове шосе, але багато хто вважає цю дорогу мостом. Проходить над землею. Автомобільний гігант знаходиться в Таїланді і будували його 5 років. Серйозні дорожні пробки переконали владу побудувати це шосе і вкласти в нього понад мільярд доларів. І хоча шосе платне, багато автомобілістів і туристи намагаються проїхати по ньому, минаючи пробки і милуючись навколишніми видами.
Найбільш великий автомобільний проект через водний простір. Всі 42,5 км Ціндаоський міст йде над затокою. Будували його 4 роки, і за цей час пішло 10 млрд доларів. Кожен день по дорозі проїжджає до 30 000 машин, і економлять при цьому всього півгодини часу. Дехто дивується: навіщо було витрачати такі гроші з бюджету на 30 хвилин економії?
Також йде через воду озера Пончартрейн США. Знаходиться в штаті Луїзіана і є платним. Тепер проїхати між двома берегами озера можна всього за 50 хвилин. Дуже стійкий перед різними стихіями, але видно побудований так низько над водою, що в нього періодично врізаються баржі.
Один з найкрасивіших в світі, знаходиться в Китаї. Надводний, що проходить за тихоокеанською затокою. Споруда побудована в формі букви S. Проїжджаючи по спорудженню, автомобілісти скорочують відстань на 120 км. По шести смугах дороги можна їздити зі швидкістю 100 км / год. Термін придатності встановлений на позначці в 100 років і потім спорудження реконструюють.
Це найдорожчий Китайський залізничний проект. Зроблений він на магнітному підвісі. Коштував проект близько 1,6 млрд. доларів. Дорога прокладена в основному по заболоченій місцевості, і кожні 25 км доводилося робити бетонні подушки для опор, а вони коштують дорого. Найбільша швидкість поїзда на такому мосту близько 430 км / год, але всього півтори хвилини - адже розігнатися майже ніде.
Дуже цікава споруда, яка стає підводним тунелем. Відмінна ідея прокотитися під водою. Спорудження будувалося цілих 35 років. Вартість проїзду по мосту 12 доларів за проїзд. Машини їдуть деякий час на поверхні, а потім «йдуть» вниз в тунель під водою, щоб кораблі могли вільно проплисти через спорудження.
Він складається з декількох гребель і невеликих мостів, які з'єднують Саудівську Аравію і державу Бахрейн, що знаходиться на островах. Назва дана на честь короля Аравії, який і заклав початок будівництва. Одна з частин досить примітна. Підноситься високо над водою, як пагорб.
Вирушаючи в подорож по світу, дізнайтеся, які найдовші споруди (мости), де знаходяться і як називаються.
Дан'ян-Куньшаньський віадук - 164 800 м.
Дан'ян-Куньшаньський віадук з'єднує два міста в Східному Китаї. Це залізничний міст, по якому можуть проїхати відразу кілька поїздів.
Майже 9 км проходить над поверхнею води, решту відстані поїзди їдуть по суші. Будівництво тривало досить не довго, всього чотири роки і працювали тут 10 000 чоловік. На проект Китай витратив 8,5 млрд доларів і він числиться в Книзі Рекордів Гіннеса, як найдовший в світі.
Великий Тяньцзінь - 113 700 м.
Це спорудження продовжує високошвидкісну залізницю гілку між містами Пекін і Шанхай, і теж побудовано в Китаї.
Міст через Вей - 79 700 м.
Знову китайський залізничний міст. Він з'єднує береги річки Вей і двічі її перетинає. На ньому поїзда стали їздити з 2010 року, хоча побудований був в 2008.
Магістраль Банг На - 54 000 м.
Це шести смугове шосе, але багато хто вважає цю дорогу мостом. Проходить над землею. Автомобільний гігант знаходиться в Таїланді і будували його 5 років. Серйозні дорожні пробки переконали владу побудувати це шосе і вкласти в нього понад мільярд доларів. І хоча шосе платне, багато автомобілістів і туристи намагаються проїхати по ньому, минаючи пробки і милуючись навколишніми видами.
Міст Ціндаоський - 42 500 м.
Найбільш великий автомобільний проект через водний простір. Всі 42,5 км Ціндаоський міст йде над затокою. Будували його 4 роки, і за цей час пішло 10 млрд доларів. Кожен день по дорозі проїжджає до 30 000 машин, і економлять при цьому всього півгодини часу. Дехто дивується: навіщо було витрачати такі гроші з бюджету на 30 хвилин економії?
Міст-дамба Пончартрейн - 38 420 м.
Також йде через воду озера Пончартрейн США. Знаходиться в штаті Луїзіана і є платним. Тепер проїхати між двома берегами озера можна всього за 50 хвилин. Дуже стійкий перед різними стихіями, але видно побудований так низько над водою, що в нього періодично врізаються баржі.
Міст через затоку Ханчжоувань - 35 673 м.
Один з найкрасивіших в світі, знаходиться в Китаї. Надводний, що проходить за тихоокеанською затокою. Споруда побудована в формі букви S. Проїжджаючи по спорудженню, автомобілісти скорочують відстань на 120 км. По шести смугах дороги можна їздити зі швидкістю 100 км / год. Термін придатності встановлений на позначці в 100 років і потім спорудження реконструюють.
Шанхайський маглев - 30 500 м.
Це найдорожчий Китайський залізничний проект. Зроблений він на магнітному підвісі. Коштував проект близько 1,6 млрд. доларів. Дорога прокладена в основному по заболоченій місцевості, і кожні 25 км доводилося робити бетонні подушки для опор, а вони коштують дорого. Найбільша швидкість поїзда на такому мосту близько 430 км / год, але всього півтори хвилини - адже розігнатися майже ніде.
Міст-тунель, який проходить через Чесапікську затоку - 28 140 м.
Дуже цікава споруда, яка стає підводним тунелем. Відмінна ідея прокотитися під водою. Спорудження будувалося цілих 35 років. Вартість проїзду по мосту 12 доларів за проїзд. Машини їдуть деякий час на поверхні, а потім «йдуть» вниз в тунель під водою, щоб кораблі могли вільно проплисти через спорудження.
Міст Короля Фахда - 26 000 м.
Він складається з декількох гребель і невеликих мостів, які з'єднують Саудівську Аравію і державу Бахрейн, що знаходиться на островах. Назва дана на честь короля Аравії, який і заклав початок будівництва. Одна з частин досить примітна. Підноситься високо над водою, як пагорб.