Геніальні виверти маркетологів

0
: 0

13

Геніальні виверти маркетологів

1. Один власник салону з продажу дорогих чоловічих костюмів при обслуговуванні клієнтів старанно робив вигляд, що погано чує, і постійно перепитував клієнтів. У той момент, коли власник помічав, що клієнт дуже зацікавився тим чи іншим костюмом, і питав про його ціну, власник голосно кричав своєму помічникові, щоб той назвав ціну. Коли помічник вигукував свідомо завищену рази в два ціну, наприклад, 40 доларів, власник, посилаючись на глухоту, називав клієнту ціну в 20 доларів. Не вірячи своєму щастю, клієнт швидше без зайвих роздумів прагнув купити костюм за 20 доларів, поки господар не помітив помилку, і вибігти з салону.

2. Компанія Colgate замість того, щоб намагатися продати більше зубної пасти, вирішила просто підвищити споживання пасти, збільшивши діаметр горлечка і зробивши кришечку плоскою, щоб тюбик було зручно ставити на кришечку і щоб зубна паста видушувалася без зусиль у великих кількостях.

3. Коли компанія Henckels створила дуже зручну картоплечистку, швидко стала популярною. Однак прилад настільки довговічний, що продажі пішли на спад. Тоді керівництву прийшла в голову геніальна ідея пофарбувати ручку картоплечистки в колір картопляного лушпиння, щоб господині викидали прилад разом з відходами. Продажі швидко налагодилися.

4. У Лондоні в кінці 19 століття великою популярністю користувалися бренді, ром і джин. Тому просувати віскі було нелегко. Хитрий Томас Дюара, один із засновників фамільного бренду, наймав підставних покупців, які відвідували різні паби, вимагаючи налити їм віскі Dewar's. Природно, то було відсутнє в продажу, і вони йшли. Після кількох таких парафій сам Дюара з'являвся в барі і пропонував укласти контракт про постачання віскі. Поступово товарообіг компанії виріс в 10 разів.

5. «Купи 2 квартири за ціною трьох і отримай четверту в подарунок» - не відразу ясно, але, якщо вчитатися, то автори пропонують купити три квартири за ціною трьох.

6. Однією з найбільш масштабних і довгострокових маркетингових акцій був проект Coca Cola по створенню образу Санта Клауса, яким сьогодні ми його знаємо. Не один рік знадобився, щоб створити його повний образ і сформувати чітку асоціацію з продукцією марки. Цей товстун в червоному ковпаку з білою опушкою, і такого ж кольору шароварчики і куртка, став найдешевшою і рентабельною фотомоделлю з усіх, які знала історія рекламного бізнесу.

7. Один власник ресторанів кожен раз, коли він відкривав новий заклад, організовував грандіозний прийом, на який запрошував всіх перукарів міста. Вони веселилися і смачно їли за рахунок господаря, а на наступний день в чудовому настрої виходили на роботу ... і розповідали про новий заклад численним клієнтам.
Геніальні виверти маркетологів
← Незвичайні способи застосування огіркового розсолу Для чого кулінари заморожують картоплю перед смаженням →

Читайте также:

Грошові правила по Рокфеллеру

Грошові правила по Рокфеллеру

Джон Рокфеллер був одним з найбагатших людей за останні століття. Його статки оцінювалися в 400 млрд. доларів. Тому, ці життєві правила Рокфеллера мають сенс. 1. Заощаджуй гроші. Шукай, де мож...
Поведінкова економіка: які помилки з грошима ми здійснюємо

Поведінкова економіка: які помилки з грошима ми здійснюємо

Тільки згадайте, куди дівається зарплата. Більша її частина витрачається в перший же день на продукти або оплату безглуздого кредиту, і доводиться жити місяць на копійки. Порівнюючи образ людини в ...
Як здійснювати покупки розумно

Як здійснювати покупки розумно

Дуже часто трапляється таке: придбали річ, заплатили за неї чимало, а задоволення і почуття радості немає зовсім. Це трапляється часто-густо і знайоме таке відчуття дуже багатьом. Розчаруванн...
Суворі істини про роботу

Суворі істини про роботу

Практично кожна людина мріє про ідеальну роботу, яка буде добре оплачуватися, приносити задоволення, подарує багато близьких друзів і корисних знайомств. Однак це утопія, і робота в більшості випад...
Як вибрати жіночий пуховик?

Як вибрати жіночий пуховик?

Зима - суворий час року. Відповідно, одяг для неї потрібно підбирати правильно. Він неодмінно повинний бути теплим, якісним, зручним, тому багато хто вибирає на зимовий період пуховик. Але як...

Комментарии

Нет комментариев. Ваш будет первым!

Наверх
Вниз