Які фрази, не варто говорити на роботі?

0
: 0

245

Існують фрази, які вам просто ніколи не варто говорити на роботі.

У цих словах є особлива сила: у них є незрозуміла здатність виставити вас в поганому світлі, навіть якщо ваші слова - істина в останній інстанції.

Які фрази, не варто говорити на роботі?

І, що найгірше, слово - не горобець, зворотного шляху після їх виголошення вже не буде.

Найчастіше це просто тонкі ремарки, які виставляють нас некомпетентними і невпевненими, і приносять найбільше шкоди.

Незалежно від того, наскільки ви талановиті і які ваші головні заслуги, існують певні фрази, які назавжди змінюють думку про вас у інших людей, а заодно назавжди створюють навколо вас негативний ореол. Ці фрази настільки заряджені негативом, що вони вже в найкоротші терміни здатні зруйнувати вашу кар'єру.

А як багато з цих фраз ви вже чули в своєму офісі?

«Це нечесно».


Всі знають, що життя нечесне. Говорячи, що щось нечесно, ви, тим самим, показуєте, що вважаєте, що життя має бути чесним, що, в свою чергу, демонструє вас незрілою і наївною людиною.

Якщо ви не хочете виставляти себе в поганому світлі, вам завжди потрібно дотримуватися фактів, залишатися конструктивним і тримати власну інтерпретацію подій в стороні. Наприклад, ви можете сказати:
«Я помітив, що ви призначали (ім'я) на великий проект, на який я вкрай розраховував. Чи не могли б ви сказати мені, що вплинуло на ваше рішення? Я б хотів дізнатися, чому ви вирішили, що я - не найкращий вибір на це місце, щоб я зміг як-небудь поліпшити свої навички».

«Ми завжди робили так».


Технологічні зміни трапляються так швидко, що навіть процес, налагоджений півроку назад, може сьогодні опинитися неактуальним. Говорячи, що щось «завжди робилося так» не тільки змушує вас виглядати, як ледар і борець зі змінами, але може викликати у вашого начальника питання з приводу того, чому ви самостійно не намагаєтеся поліпшити робочі процеси. Якщо ви дійсно завжди робили якісь речі одним і тим же чином, то завжди існує спосіб зробити їх ще краще.

«Без проблем».


Коли хто-небудь просить вас про послугу або дякує за щось, а ви відповідаєте йому «без проблем», ви натякаєте, що їх прохання могло бути проблемою. Ця фраза змушує людей думати, що вони якимось чином вас навантажили.

Вам же, в свою чергу, слід продемонструвати людям, що ви щасливі займатися своєю роботою. Скажіть що-небудь у стилі «Радий був допомогти» або «Буду радий допомогти з цим». Це лише тонка грань в мові, але вона має величезний вплив на людей.

«Мені здається ... / Це може бути поганою ідеєю ... / Поставлю дурне питання ...».


Ці занадто пасивні фрази постійно зменшують вашу надійність в очах інших людей. Навіть якщо ці фрази супроводжують якусь чудову ідею, що оточуючі подумають, що вам не вистачає впевненості, а значить люди не зможуть бути впевнені в вас самих.

Не будьте власним найжахливішим критиком. Якщо ви самі не впевнені в своїх словах, то ніхто інший теж не буде відчувати в них впевненість. І, навіть якщо ви дійсно чогось не знаєте, скажіть: «Я зараз не володію потрібною інформацією, але я обов'язково уточню це питання і дам про це знати».

«Це займе всього хвилину».


Говорячи це, ви, тим самим, применшуєте власні навички та створюєте враження, що ви прориваєтесь через робочі завдання. За винятком випадків, коли виконання завдання дійсно займе у вас всього 60 секунд, не соромтеся говорити, що робота не займе багато часу, але озвучуйте це в такій формі, щоб люди не подумали, що завдання може бути завершена раніше, ніж вам знадобиться часу в дійсності.

«Я спробую».


Точно так же, як і слово «думаю», «спробую» змушує звучати вас обережно, так, немов вам не вистачає впевненості у власній здатності впоратися з завданням. Беріть повну відповідальність за свої можливості. Якщо вас попросили зробити що-небудь, погодьтеся зробити це або запропонуйте альтернативу, але ніколи не кажіть, що ви спробуєте, так як це буде звучати так, ніби ви не будете сильно старатися.

«Він ледачий / некомпетентний / дурень».


Ніякої вигоди від зневажливої ремарки в сторону колеги ви точно не отримаєте. Якщо ваша ремарка точна, то всі і так про це знатимуть, так що немає сенсу зайвий раз вказувати на очевидні речі. Якщо ж ваша ремарка виявиться не дуже точною, то ви ризикуєте і самі опинитися в ролі дурня.

На будь-якому робочому місці завжди будуть грубі і некомпетентні люди, та й велика ймовірність, що інші колеги будуть про них такої ж думки. Якщо у вас немає можливості допомогти їм стати краще або звільнити їх, то ви нічого не доб'єтеся, кажучи вголос про їх недоліки. Озвучування некомпетентності вашого колеги з боку виглядає як спроба здаватися краще самому на його тлі. Ваша грубість неминуче призведе до того, що інші колеги стануть негативно думати і про вас.

«Це не входить в список моїх обов'язків».


Ця найчастіше саркастична фраза змушує вас звучати так, немов ви збираєтеся виконувати тільки покладений мінімум, щоб отримати належну заробітну плату, що негативно позначиться на безпеці вашого робочого місця.

Якщо ваш начальник просить вас зробити що-небудь, що не входить в список обов'язків вашої посади (якщо, звичайно, ця заява подається морально й етично прийнятною), то кращим рішенням стане виконати це завдання з ентузіазмом. Потім призначте своєму начальнику зустріч, під час якої запропонуйте обговорити вашу роль в компанії і задайте питання про те, чи не варто оновити ваш особистий список обов'язків. Таким чином, ви з величезною ймовірністю уникнете того, що ваша роль буде виглядати занадто дрібною. Крім того, такий варіант розвитку подій дозволить вам і вашому начальникові встановити довгострокове розуміння того, що ви повинні і не повинні робити на своїй поточній посаді.

«Це не моя помилка».


Звинувачувати когось - майже завжди погана ідея. Будьте відповідальні. Якщо ви займаєте якусь посаду - навіть найдрібнішу - якщо щось пішло не так, беріть за це відповідальність. Якщо ж ні, то запропонуйте рішення проблеми, поясніть, що саме сталося не так. Дотримуйтеся фактів і дозвольте своїм начальникам і колегам самостійно вирішити, кого звинувачувати в ситуації, що склалася.

У той самий момент, коли ви починаєте звинувачувати когось другого, навколишні люди починають бачити в вас людину, якій не вистачає вміння брати відповідальність за власні вчинки. Це змушує людей нервувати ще більше. Деякі люди намагатимуться не працювати з вами, коли у них з'явиться така можливість, а інші вдарять першими і звинувачуть саме вас, якщо щось піде не так.

«Я не можу».


«Я не можу» - це двоюрідна сестра фрази «це не моя помилка». Люди не люблять чути про те, що ви чогось не можете, тому що вони вважають, що ви просто не хочете цього робити. Говорячи «я не можу», ви, тим самим, говорите, що не будете намагатися зробити все можливе, щоб робота була зроблена.

Якщо ви дійсно не можете зробити що-небудь, тому що вам не вистачає необхідних навичок, то вам потрібно запропонувати альтернативне рішення цієї проблеми. Замість того, щоб говорити про те, що ви не можете зробити, скажіть, що ви зробити можете.

Наприклад, замість того, щоб говорити: «я не можу залишитися сьогодні пізніше», скажіть, що ви можете прийти завтра раніше. Замість «Я не можу Зробити ці розрахунки», скажіть: «Я поки не знаю, як провести подібний аналіз. У нас є хтось, хто міг би підказати мені, як це правильно виконати? ».

«Я ненавиджу цю роботу».


Остання фраза, яку ніхто не хоче чути на роботі - це скарга кого-небудь про те, як сильно він ненавидить свою роботу. Озвучуючи подібну думку, ви демонструєте, що ви - негативна людина, що, в свою чергу, знижує групову мораль. Начальники швидко помічають таких руйнівників групової моралі і знають, що їх завжди можна замінити на більш захоплених людей, які зараз шукають роботу.

Підбиваючи підсумки.


Варто лише прибрати ці фрази з вашого словникового запасу, як ви відразу ж відчуєте вигоду від цього рішення. Головна проблема цих фраз - вони норовлять зіскочити з вашої мови абсолютно непомітно, тому вам слід вчасно ловити себе на таких думках, поки у вас остаточно не закріпиться звичка в повній відмові від їх висловлювання.

Доктор Тревіс Бредберрі - відомий співавтор бестселера «Емоційний інтелект 2.0» і співзасновник компанії TalentSmaer - лідируючої світової компанії, що надає тести і тренування з розвитку емоційного інтелекту, яка обслуговує понад 75 відсотків з 500 компаній, що входять в список Fortune.

Які фрази, не варто говорити на роботі?

Його найбільш продавана книга переведена на 25 мов світу і доступна в більш ніж 150 країнах. Доктор Бредберрі публікував матеріали для Newsweek, TIME, BusinessWeek, Fortune, Forbes, Fast Company, Inc., USA Today, The Wall Street Journal, The Washington Post, і The Harvard Business Review.
← Крах «Титаніка»: крамольні версії Секрети для швидкого пошуку в Google →

Читайте также:

Від цих людей потрібно триматися подалі

Від цих людей потрібно триматися подалі

Ви помічали, що поруч з деякими людьми навіть дихати важко? Вони просто ходячі джерела негативу. Там, де вони з'являються, неодмінно трапляється скандал та атмосфера розжарюється. Ось 10 типів...
Щастя, яке нічим не виміряти

Щастя, яке нічим не виміряти

Є одна тонкість, один секрет. Ми думаємо, що якщо все буде прекрасно, тоді ми будемо щасливі. Ні ... таке не працює. Спочатку ми стаємо щасливими - і ось тоді все стає чудово! Щастя невловиме...
Ознаки наявності сильної інтуїції

Ознаки наявності сильної інтуїції

Як ви думаєте, у вас є шосте відчуття? Насправді, воно є у всіх, хоча багато хто про це і не підозрюють. Між іншим, всі ми використовуємо його в постійному режимі. Отже, що саме являє собою шо...
Як розпізнати лицеміра в своєму оточенні?

Як розпізнати лицеміра в своєму оточенні?

Одні з найбільш токсичних особистостей, яких ми можемо виявити в будь-якому суспільстві, - це лицеміри. Вони, природно, не афішують свої справжні наміри, приховуючи їх за завісою помилкової др...
Як змінити свою удачу і змусити її повернутися до вас обличчям

Як змінити свою удачу і змусити її повернутися до вас обличчям

Невже ви думаєте, що удача приходить тільки до тих людей, які нібито від народження є везунчиками? Відповідь невірна. Насправді, ваша удача в ваших власних руках, і тільки ви її єдиний «автор»...

Комментарии

Нет комментариев. Ваш будет первым!

Наверх
Вниз