Як здійснювати покупки розумно

0
: 0

93

Дуже часто трапляється таке: придбали річ, заплатили за неї чимало, а задоволення і почуття радості немає зовсім. Це трапляється часто-густо і знайоме таке відчуття дуже багатьом.

Як здійснювати покупки розумно

Розчарування відчувають і великі фінансисти, і інвестори, і рядові споживачі товарів і послуг. І начебто заплачено за товар дорого, а крім почуття глибокого розчарування нічого немає. Чому так відбувається?

А проблема в тому, що придбане не відповідає завищеним очікуванням покупця. Як же уникнути цього, як не витрачати зайві гроші на те, що в результаті стає вже відразу після покупки абсолютно непотрібним? А винен у цьому випадку продавець, використовуючи ряд спритних психологічних ходів, він примудрився зробити так, що ви повірили в реальну необхідність придбання товару або послуги. І не де-небудь, а саме у нього.

Хитрощі продавця і як не попастися на них.


Почнемо з того, що представимо ситуацію: ви замовили в інтернет-магазині куртку. Але отримали на пошті зовсім не те, що собі уявляли: темно-сіру, а не чорну, коротку, а не довгу, як ви припускали. Одним словом, суцільний розлад.

Що ви в результаті робите? Даруйте куртку родичці або подрузі, якій вона по фігурі. Нова власниця в захваті, а ви ні? Чому? А все просто, ви очікували зовсім іншу річ, а той, кому річ дісталася в результаті, нічого не чекав. А вся справа в тих самих хитрощах компанії, яка продає товар.

Торговець зробив все для позитивної реклами свого товару, підніс його так, щоб ви захотіли його придбати. Саме для цього у всіх рекламних роликах облягаючі сукні та купальники показують виключно на струнких моделях, а чоловічі штани і джинси на високих, спортивної статури хлопців. Усміхнені обличчя, відмінні інтер'єри в якості фону, все це створює образ успіху. Найчастіше споживач купує не тільки саму річ, а скільки саме образ і ідею процвітання. Про це варто пам'ятати і при оформленні замовлення і для більшої впевненості в правильності вибору знайти фото речі окремо, а не тільки на фотомоделі.

Зверніть увагу на відгуки покупців і на опис товару продавцем. Це допоможе створити для себе розуміння реальної цінності товару і вбереже від непотрібних витрат.

Є ще один відомий хід, який вберігає від спонтанних розтрат. Ходіть в магазин без грошей (не стосується походів за продуктами). Звучить, звичайно, абсурдно, але такий підхід дає можливість гарненько придивитися, оцінити річ гідно. Якщо вона вам дійсно дуже сподобалася і реально потрібна, то ви будете змушені за нею повернутися. Якщо ні, то ви просто забудете про неї.

Види цінностей.


Існують два види цінностей: громадська та особиста.

Громадська цінність передбачає загальне для багатьох покупців розуміння вартості; це можуть бути картини відомих художників, рідкісні ювелірні вироби і так далі.

Під особистою цінністю розуміються ті речі, які дорогі конкретній людині: сережки, що дісталися від улюбленої бабусі, перший виріб малюка, і багато іншого. При створенні реклами виробник, а потім і торговець, створюють підвищений образ цінності свого товару, роздмухують навколо нього ажіотаж. Робиться це для того, щоб збити споживача з пантелику і перемішати його поняття особистісної цінності речі, і нав'язати йому помилкові думки. Тут і криється причина розчарування після здійснення покупки. Головне, тут зрозуміти, що є цінним для певної людини.

Дійсно, одна справа витратити гроші на ті покупки, які потім принесуть реальний прибуток, наприклад, персональний комп'ютер, необхідний як для навчання, так і для роботи або ж викласти кругленьку суму за той же айфон. Потрібно вчасно включити логіку і прислухатися до здорового глузду. Продумати, як згодом ви розпорядитеся товаром і що особисто вам він дасть.

На що звернути увагу при покупці.


Престиж, ось що штовхає багатьох покупців на безрозсудні витрати.
Психологія просування товару будується на навіюванні споживачеві, що саме цей товар зробить його краще і більш значуще оточуючих. Є сенс задуматися над цим і задатися питанням, яким чином, краватка, що стоїть половину зарплати представника середнього класу, може зробити його більш успішним, ніж його товаришів по службі? Правда, важко опротестувати той факт, що хоча, і не стаючи краще, з придбанням дорогих речей, люди набувають більшої впевненості в собі.

Це вже проблема і вирішується вона за допомогою психолога. Однак, якщо метою покупки дорогої речі стояло саме справити враження на оточуючих, так би мовити «кинути пил в очі» і ця мета досягнута, то розчарування не повинно бути. В цьому випадку потрібно розуміти, що покупка здійснена була не для себе і своїх потреб, а для створення громадської думки. З цією метою здійснюється безліч вчинків і придбань.

Так, людина не переносить, спеку, заради гарних фото і престижу, їде відпочивати в країни з важким для неї кліматом. І повернувшись абсолютно хворим і змученим, все одно демонструє фотографії в соціальних мережах.

Мета все та ж; створити імідж успішності і благополуччя, так би мовити, бути «не гірше за всіх».

Прикладом такої витрати грошей може послужити і весільне торжество, коли люди середнього достатку збирають сотні гостей, наймають лімузини, а потім роками виплачують кредити. Зате, «як у людей».

Не варто змагатися в нерозважливих витратах з друзями і близькими. Якщо ваш сусід придбав дорогий автомобіль, це зовсім не означає, що вам терміново необхідно купити такий же, або ще дорожче.

Не купуйтеся на виверти реклами. Потрібно розуміти, що гарний спортивний костюм, не зробить вас, сам по собі, струнким, таким, яким виглядає в ньому відомий спортсмен. А дорогі каструлі не приготують за вас обід. Потрібно вибирати якість, а не дорожнечу. Дорого це не завжди якісно.

Як здійснювати покупки розумно

Обов'язково плануйте свій бюджет. В першу чергу витрачайте гроші на те, що реально необхідно вам і вашій родині. Намагайтеся не піддаватися миттєвим бажанням терміново придбати щось. Обміркуйте майбутню покупку. Буває так, що по тверезому роздумі сама думка про такий вчинок просто відпадає, а з нею і нерозумна витрата коштів. Обумовлюйте плани зі своїми близькими. Якщо є можливість, деяку суму відкладайте на те, що реально потрібно придбати.

Мудре прислів'я говорить: 7 раз відміряй, а один раз відріж. Так і тут, подумайте добре, перш ніж зробити витрати.
← Важливі факти про праску Розмови уві сні - норма чи відхилення? →

Читайте также:

7 законів грошей

7 законів грошей

У кожної людини свої відносини до фінансів. Хтось з грошима дружить, хтось не дуже, але практично всім хочеться мати стільки грошей, скільки потрібно і навіть більше. Як правило, гроші люблять тих,...
Цікаві факти про банківську систему

Цікаві факти про банківську систему

Банк є організацією, що надає населенню послуги. Це головне його призначення. На сьогоднішній день кількість відділень більш ніж достатньо в будь-якому великому місті, та й від цих закладів та їх к...
Як давати чайові в різних країнах

Як давати чайові в різних країнах

Чайові можуть збивати з пантелику, оскільки, як ви розумієте, все залежить від країни, де ви перебуваєте. Десь залишати чайові може вважатися поганим тоном і навіть образою, а десь - якраз навпаки....
Поведінкова економіка: які помилки з грошима ми здійснюємо

Поведінкова економіка: які помилки з грошима ми здійснюємо

Тільки згадайте, куди дівається зарплата. Більша її частина витрачається в перший же день на продукти або оплату безглуздого кредиту, і доводиться жити місяць на копійки. Порівнюючи образ людини в ...
Геніальні виверти маркетологів

Геніальні виверти маркетологів

1. Один власник салону з продажу дорогих чоловічих костюмів при обслуговуванні клієнтів старанно робив вигляд, що погано чує, і постійно перепитував клієнтів. У той момент, коли власник помічав...

Комментарии

Нет комментариев. Ваш будет первым!

Наверх
Вниз