Суворі істини про роботу

0
: 0

72

Практично кожна людина мріє про ідеальну роботу, яка буде добре оплачуватися, приносити задоволення, подарує багато близьких друзів і корисних знайомств. Однак це утопія, і робота в більшості випадків не тільки не відповідає очікуванням, але і таїть в собі неприємні підводні камені. Які саме, розповідає підприємець, блогер, автор книг про саморозвиток Даріус Форо.

Суворі істини про роботу

Дуже часто ви чуєте фразу про те, що не можна змішувати професійне й особисте життя. Звичайно, дуже хочеться дружити з колегами, отримувати задоволення не тільки від своїх обов'язків, а й від спілкування в стінах офісу, адже на роботі люди проводять більшу частину свого життя.

Суворі істини про роботу

Однак ці надії найчастіше не виправдовуються. І чим швидше ви зрозумієте кілька суворих істин про роботу, тим легше вам буде в житті.

Дружба з колегами.


Ще на етапі підбору персоналу менеджери намагаються переконати кандидатів на посаду в тому, що у них в компанії панує дружня атмосфера, всі співробітники спілкуються між собою, працюють в команді і ніколи один одного не підводять.

Насправді ж все виявляється далеко не так райдужно. Головна причина того, що в колективі ніколи не буде істинно дружніх відносин, полягає в суперництві. Кожен намагається довести керівництву, що він кращий, і якщо хтось стає на його шляху, то в хід йдуть найрізноманітніші засоби.

На роботі люди в першу чергу заробляють собі на життя, і навряд чи вони пожертвують своєю зарплатою заради вашої дружби. Саме тому дуже важливо зняти рожеві окуляри і більш тверезо дивитися на речі.

Намагайтеся бути людиною доброзичливою, комунікативною, допомагати, якщо вас про це просять, але не на шкоду собі. В першу чергу слід пам'ятати, що ви - професіонал, і найголовніше для вас на цьому етапі - якісно виконувати свої обов'язки і прагнути до кар'єрного росту.

Зовнішнє враження на першому місці.


Ця істина є найскладнішою для розуміння. Справа в тому, що враження, яке ви справляєте на людей, в більшості випадків грає більш важливу роль, ніж ваша робота. Якщо всі бачать в вас офісного клоуна, то не зможуть серйозно сприймати, як би старанно ви не трудилися. Якщо ви завжди відмовляєтеся від додаткової роботи, ніколи не затримуєтеся в офісі і намагаєтеся триматися в стороні від колективу, то керівництво просто перестане вам пропонувати нові можливості, а, відповідно, і кар'єрний ріст.

Це зовсім не означає, що тепер ваша головна і єдина мета - це зовнішнє враження. Просто пам'ятайте, що воно впливає не тільки на ставлення до вас колег і боса, але і на кар'єру. Тому намагайтеся правильно себе вести і в той же час професійно підходити до виконання своїх обов'язків. Все повинно бути в гармонії.

Керівник завжди буде думати, що ви отримуєте гарну зарплату.


Справа в тому, що начальник дуже рідко (скоріше - ніколи) не розуміє вашого невдоволення зарплатою. Насправді він щиро вважає, що це ви йому дорого обходитесь.

Посудіть самі: крім того, що він платить співробітникам зарплату, йому ще потрібно забезпечити вас робочим місцем, заплатити податки, оплатити лікарняний (якщо ви працюєте офіційно), провести корпоратив і так далі. Але ж у нього не один і не два працівника.

Тому висловлювати невдоволення своїм заробітком - абсолютно марне заняття. Якщо ви дійсно хочете отримувати щомісяця більше, аргументуйте, чому вам повинні підняти зарплату. Можливо, ви працюєте понаднормово, у вас збільшилося навантаження, вам дали в підпорядкування стажистів, яких потрібно навчати, і так далі. За допомогою фактів можна домогтися набагато більшого, ніж за допомогою емоцій.

Ініціатива карається.


Для ініціативної людини характерне нестандартне мислення, вміння бачити вирішення проблеми там, де всі інші її не бачать. Однак, розум інших, як правило, дратує. Особливо якщо він проявляється не в той час і не в тому місці.

Яскравий приклад - державна служба або фірми з установленими традиціями, строгими правилами і беззастережною субординацією.

В інших компаніях ініціативу проявляти можна, але обережно. Завжди слід пам'ятати, що вона, в першу чергу, повинна бути відповідальною. Якщо ви збираєтеся до шефа з новими бізнес-ідеями, подбайте про те, щоб вони були чітко сформульовані. Також не забудьте провести необхідні розрахунки і знайти докази того, що нововведення, запропоновані вами, дійсно ефективні.

Не забувайте, що ініціатива не повинна виходити за рамки ваших повноважень. Не варто радити щось співробітнику, посада якого знаходиться вище вашої. Висувайте пропозиції, які стосуються безпосередньо вашої сфери діяльності, інакше вони будуть сприйняті керівництвом в багнети.

Відкриті двері не такі вже й відкриті.


Більшість керівників часто говорять про те, що вони з радістю вислухають думки і пропозиції своїх співробітників. На нараді бос постійно повторює:

«Мої двері завжди відкриті в прямому і переносному сенсі. Ви можете завжди підійти до мене і поговорити про те, що вас турбує».

Звучить здорово, але коли доходить до справи ... працівник відразу починає шкодувати про те, що навіть заїкнувся про якісь нововведення. І негативна реакція керівництва пов'язана навіть не з конкретною людиною, а з фідбеком як таким. Бос вважає так: якщо людині є що сказати, значить вона незадоволена рішеннями свого начальства.

Будь-яка критика сприймається як особиста атака, тому занадто відвертими бути не варто. Невелика стриманість в деяких питаннях не зробить з вас лицеміра. Швидше, це прояв емпатії. Крім того, дуже важливо навчитися правильно підносити критику.

Говорити не «Ви погано зробили», а «Мені здається, що це нововведення істотно полегшить наше завдання».

Наприклад, якщо начальник замовив для магазину занадто маленькі вітрини, не варто говорити йому про це прямим текстом, інакше він сприйме це як особисту образу.

Краще сказати: «Вітрини дуже красиві, відмінно вписалися в інтер'єр магазину, але весь товар не поміщається. Може, ви порадите, як краще його розставити?»

Можливо, після цієї пропозиції він сам зрозуміє, що ці меблі - не найкращий вибір. Або хоча б привезе кілька додаткових столів.
← Ніжна мойва на сковороді Великий піст: 10 рецептів других блюд →

Читайте также:

Які фрази, не варто говорити на роботі?

Які фрази, не варто говорити на роботі?

Існують фрази, які вам просто ніколи не варто говорити на роботі. У цих словах є особлива сила: у них є незрозуміла здатність виставити вас в поганому світлі, навіть якщо ваші слова - істина в ост...
Ці основні правила допоможуть вам полюбити свою роботу

Ці основні правила допоможуть вам полюбити свою роботу

Цікаво, чи багато хто з нас на питання «чи любите ви свою роботу?» Дадуть ствердну відповідь ... Насправді, займатися улюбленою справою - велике щастя. Не всім так пощастило в житті: не ту професі...
Способи перемогти прокрастинацію

Способи перемогти прокрастинацію

І навіть не порівнюйте її з лінню. Давайте відразу розмежуємо ці поняття. Лінь - це неробство з «чистою» совістю. Прокрастинація - це відкладання справ на потім з неймовірними душевними муками....
9 причин любити свою роботу

9 причин любити свою роботу

Ви менш ніж впевнені в своїй нинішній роботі? Чи відчуваєте себе погано через те, що приходите на роботу щоранку? Вам нудно, ви розчаровані або просто втомилися? Якими б не були ваші обставини, вам...
Геніальні виверти маркетологів

Геніальні виверти маркетологів

1. Один власник салону з продажу дорогих чоловічих костюмів при обслуговуванні клієнтів старанно робив вигляд, що погано чує, і постійно перепитував клієнтів. У той момент, коли власник помічав...

Комментарии

Нет комментариев. Ваш будет первым!

Наверх
Вниз