Поради автолюбителю

Адміністратор
Адмін
Повідомлення: 1156
г. Гадяч
1 час назад

Тиск у шинах.

Поради автолюбителю

Слідкуйте за тиском в шинах автомобіля. Підтримку необхідного тиску дозволить заощадити не маленькі гроші на паливі, по скільки невідповідність тиску в шинах, яке рекомендує виробник, тягне різке збільшення витрати палива автомобіля. Це пов'язано з тим, що перекачені або спущені колеса роблять автомобілю додатковий опір при розгоні і гальмуванні, що збільшує навантаження на двигун.
Адміністратор
Адмін
Повідомлення: 1156
г. Гадяч
1 час назад

Підготовка до зими.

Взимку будь-який автомобіль працює в дуже складних, практично екстремальних умовах. Підвищений рівень вологості, сильні морози, різкі скачки температур, вплив дорожньої солі і реагентів - це основні негативні чинники, що негативно впливають на автомобіль. Кожен водій розраховує на те, що його залізний друг не підведе в самий важкий момент.

Ось тому так важливо виконати комплекс заходів, що сприяють якісній підготовці автомобіля до зими.

Сама часто зустрічаюча несправність, з якою постійно стикаються водії взимку - відмова акумулятора.

Причин тут може бути відразу декілька. Перш за все, перевірте саму батарею. Потрібно додатково перевірити приблизний рівень рідини, і в разі нестачі додати дистильованої води. Перед зимою додатково зарядити акумулятори за допомогою зарядного пристрою.

Іншою причиною може бути погано працюючий генератор.

Обов'язково перевірте його напругу. Якщо вона слабка, то батарея не зможе повністю зарядитися і досить скоро зламається. Також можливою причиною може бути окислення контактів на клемах акумулятора або генератора. Перевірте їх на щільність і при необхідності зачистіть.

Зміна літніх шин на зимовий аналог вважається обов'язковою при інтенсивній експлуатації автомобіля взимку.

Завдяки цьому зростає безпеку руху, значно удосконалюється керованість і набагато скорочується гальмівний шлях. Таким чином, потрібно вкрай докладно підійти до цього етапу. Важливою операцією при послідовній підготовці до експлуатації взимку є комплексна перевірка всієї гальмівної системи Вашої автомашини.

Вкрай важливо, щоб всі системи були справні.

Якщо ж колеса гальмують нерівно, на засніженій дорозі це здатне викликати занос і навіть різке перекидання автомобіля. До того ж несправні гальма істотно збільшують гальмівний шлях, що дуже несприятливо впливає на загальну безпеку руху. Часто наші дороги посипають всілякими солями, а також реагентами. Все це згубно впливає на кузов машини, приводячи до виникнення корозії. Тому ще до зими обробіть кузов і днище автомашини антикорозійним складом. Це допоможе зберегти початкове лакофарбове покриття автомобіля в непоганому стані на довгий час. Ось, практично, всі основні операції, які слід виконати, готуючи автомобіль до зими.
Адміністратор
Адмін
Повідомлення: 1156
г. Гадяч
1 час назад

Наліт на дисках.


При утворенні на ваших колісних дисках чорного нальоту, вам немає необхідності їхати на мийку для очищення нагару від колодок. Для того, щоб видалити цей наліт вам просто необхідно взяти звичайну соняшникову олію і нанести на автомобільні диски, вкриті чорним нагаром. Зачекайте 10 хвилин і протріть поверхню чистою ганчіркою.

Для зручності ви можете налити олію в якусь невелику пляшку з розпилювачем. Зауважте, що на дисках залишиться непомітний прозорий шар масла, який буде захищати диски від швидкого забруднення і в наступним допоможе повторно легко зняти шар бруду або нагару без використання додаткових засобів.
Адміністратор
Адмін
Повідомлення: 1156
г. Гадяч
1 час назад

Іржа на клемах акумулятора.


Якщо у вас заіржавіли клеми акумулятора, то немає необхідності через незнання звертатися в автосервіс, який може усунути цю корозію за чималенькі гроші. Для того, щоб легко і просто усунути іржу з акумуляторних клем візьміть цілу банку напою Кока-Коли і залийте нею проржавілі клеми. Зачекайте 30 хвилин і витріть все чистою ганчіркою.

Також є інша альтернатива це використання звичайної води і концентрованої соди, сумішшю якої ви можете залити іржавіючі клеми, залишивши в такому вигляді на 15 хвилин, після чого змити все простою водою і протерти сухою чистою ганчіркою. Пам'ятайте, що іржа на клемах акумулятора може призвести до відмови запуску двигуна.
Редагувалось: 1 раз (Останній: 2 вересня 2016 у 07:27)
Адміністратор
Адмін
Повідомлення: 1156
г. Гадяч
1 час назад

Склоочисники.


У тому випадку, коли ваші склоочисники перестали добре очищати лобове скло автомобіля, не поспішайте викидати їх і купувати нові щітки склоочисника. Часто буває, що в процесі експлуатації на щітках утворюється хімічний наліт, який не дає щітці досить чисто очищати поверхню лобового скла.

Цей наліт можна легко видалити за допомогою спирту та леза для бриття, счистив цей наліт. Якщо ж цей спосіб не допоміг, то тоді можна замінити щітки на нові.
Адміністратор
Адмін
Повідомлення: 1156
г. Гадяч
1 час назад

Бензонасос.


Якщо нічим замінити діафрагму бензонасоса, то можна тимчасово поступити таким чином. З поліетиленового пакета виготовте саморобні діафрагми, за зразком старих і встановіть їх між пошкодженими шарами діафрагм. Працездатність насоса буде відновлена.
Адміністратор
Адмін
Повідомлення: 1156
г. Гадяч
1 час назад

Економія палива.


Через постійне зростання цін на бензин, багато автомобілістів шукають способи його економії перед початком літнього сезону відпусток.

1. Глушіть двигун коли стоїте в глухій пробці, коли чекаєте когось більш десяти хвилин або зупинилися на трасі щоб розім'яти затерплі ноги.

У режимі холостого ходу двигуном, протягом 10-15 хвилин, в середньому спалюється 0,25-0,5 л. палива.

2. Ведіть машину спокійно.

У міському потоці не розганяйтеся різко. Багато «шумахерів» їздять таким чином: «газ в підлогу» на кожному світлофорі, і розганяються поки не упрутся в автомобіль що попереду, потім різко «тормозять». Такий агресивний стиль водіння не допоможе доїхати швидше до пункту призначення. А завдяки спокійному водінню ви можете проїхати, майже на 20% більше.

3. Рухайтеся зі швидкістю 110, замість 120 км в годину.

На трасі слід їхати зі швидкістю 110 км/год, замість 120 км/ч, різниця в 10 кілометрів на годину, швидше за все, відчутного виграшу за часом це не забезпечить, але зате при швидкості 110 км / год автомобіль може проїхати два додаткових кілометра на літрі палива.

4. Використовуйте круїз-контроль або рухайтеся з постійною швидкістю.

Якщо у вас встановлений круїз-контроль, користуйтеся їм коли це можливо, або підтримуйте постійну швидкість руху. Це набагато більш ефективний метод їзди в порівнянні з постійним розгоном і гальмуванням.

5. Закрийте вікна. На низькій швидкості вимкнений кондиціонер забезпечує невелику економію палива, але на трасі краще завжди закривати вікна. Адже через збільшеного аеродинамічного опору повітря автомобіль веде себе подібно парашута, через що витрачається набагато більше енергії, ніж потрібно кондиціонеру при роботі в режимі максимального навантаження.
Адміністратор
Адмін
Повідомлення: 1156
г. Гадяч
1 час назад

Вибір антифризу.


Наскільки правильно буде працювати двигун, велику роль відіграє його охолодження. І під сумнів навіть не ставиться, наскільки важливим є вибір антифризу. Коли ви купили новий автомобіль, антифриз відразу слід змінити на новий, адже купуючи автомобіль, ніколи не знаєш, який антифриз був залитий в двигун і взагалі, хто його туди заливав.

Антифриз також необхідно змінити після його зносу, визначається ступінь зносу за кольором. Після того як тосол почорніє або стає прозорим, його відразу необхідно замінити, це говорить про те, що свої функції він вже не виконує. За інструкцією необхідно проводити повну заміну антифризу через кожні два роки.

Згодом тосол втрачає всі свої охолоджуючі функції і стає абсолютно марним, і крім цього, може завдати шкоди автомобілю.

Коли вибираєте тосол, необхідно керуватися всіма вимогами, які безпосередньо встановлені виробником автомобіля. В цьому випадку необхідно уважно переглянути паспорт, інструкцію по експлуатації автомобіля вашої моделі. Якщо у вас немає такої можливо, тоді краще проконсультуватися в автосервісі у фахівця, також необхідно враховувати, що автосервіс повинен бути фірмовий.

Також необхідно пам'ятати, що для кожної моделі автомобіля виробник підбирає індивідуально охолоджувальні засоби, все залежить від внутрішнього кожуха двигуна. Ось тому не слід спиратися на поради сусіда. Перед початком використання антифриз необхідно розвести строго в тих пропорціях, які вказані в інструкції, також слід мати на увазі, що не можна заливати просту воду, а необхідно використовувати строго дистильовану.

Робота двигуна автомобіля буде прямо залежати від того, якої якості охолоджувальної рідини ви заллєте, ось тому необхідно виконувати всі вказівки в інструкції, а також, вчасно відпрацьований антифриз замінювати на новий.
Адміністратор
Адмін
Повідомлення: 1156
г. Гадяч
1 час назад

Вибір акумулятора


Власник автомобіля часом стикається з такою неприємністю, коли зношений старий акумулятор вимагає більшої уваги і турботи. Особливо цей момент псує життя взимку, при настанні сильних морозів. Він безперестанку вимагає підзарядку, і тому починає здаватися, що вранці автомобіль знову не зможе завестися. І тоді автовласник розуміє: терміново потрібен новий акумулятор. Але як, же можна вибрати правильний акумулятор для автомобіля з такого, просто гігантського асортименту?

Купувати акумулятор обов'язково слід в спеціалізованих магазинах, де є власна майстерня і грамотні продавці. Там завжди зможуть перевірити напругу з генератора вашого авто, а при покупці дадуть реальну гарантію. Всі АКБ діляться в основному на три головні категорії.

Обслуговуючі - їх сьогодні в продажу дуже мало залишилося, хоча ще років 15 тому вони були в перших рядах. У таких акумуляторах при короткому замиканні, можливо, замінювати блоки пластин однієї і більше банок.

Необслуговуючі - з подібним акумулятором нічого неможливо зробити: у нього на корпусі просто немає ні заливних отворів, ні пробок. Призначені вони для занадто м'яких, максимально ідеальних умов експлуатації.

А висока ціна - це ще один додатковий аргумент проти подібного типу акумуляторів.
Малообслуговуючі - такий тип АКБ дуже широко представляється на ринку як в категорії найдешевших, так і найбільш дорогих. Подібних акумуляторів випускається сьогодні найбільше. Вони не мають тих обмежень, які є у необслуговуваних.

Вибираючи акумуляторну батарею за бажанням можна звернути увагу на престижність і популярність виробника, хоча це і не є обов'язковим. Було б непогано побачити самому наявність пакетованих пластин - без них буде неможливим коротке замикання при осипання активної маси. Кожна така пластина зазвичай упакована в окремі конверти-сепаратори, їх можна побачити, відкрутивши заливну пробку.

Коли акумулятор заряджається, електроліз розкладає воду на складові водню і кисню. Щоб уникнути вибуху акумулятора, зверху або збоку в пробках робляться маленькі технологічні отвори для відходу парів. Зверніть увагу, що такий отвір в найдешевших і простих моделях дуже маленький і з часом вони засмічуються. У більш дорогих - пробки виконані у вигляді клапанів, що не дозволяють електроліту вихлюпуватися, плюс в них ще є порожнини для конденсації газів.

Поставки малообслуговуваних АКБ можуть бути з залитим на заводі електролітом, або в сухозаряженном вигляді. Сухозаряджену батарею можна купити в тому випадку, якщо робите це про запас, тому що у нього пристойний термін зберігання. В дію такі акумулятори наводяться дуже легко: треба лише залити електроліт і поставити на зарядку.

Купуйте акумулятор з рекомендованими характеристиками вашого авто виробника, вони вказані в інструкції по його експлуатації. Звичайно, можна вибирати АКБ з меншою ємністю, але, скоріше за все, він зможе прослужити менше, ніж той, що рекомендований виробником. Такий акумулятор із зимовим запуском буде, зрозуміло, справлятися набагато гірше. Якщо ж вибрати батарею, навпаки, з більшою ємністю, то постійна недостатня зарядка буде все одно занижувати терміни експлуатації.

Ще досить важлива характеристика акумуляторних батарей - це пусковий струм, необхідний при провертанні холодного двигуна. Вибираючи акумулятор зі значенням вище, ніж рекомендує виробник авто, є непоганий шанс спалити стартер. Пам'ятайте, основне навантаження на АКБ завжди йде при холодному запуску, тобто в морозний час. Є кілька важливих правил, дотримуючись яких, ви самі зможете значно продовжити життя акумулятора - ще одному серцю вашого автомобіля.

Готуючись до зимового сезону, перше, що потрібно зробити - змінити масло на більш рідке, бажано імпортне. По-друге - замінити свічки, не погано б із зимовим калильним числом. Запускаючи стартер в сильні морози «розігрійте» спочатку батарею - поморгайте далекими фарами кілька разів по парі секунд. Після чого кілька разів на 2 секунди включіть стартер, це дозволить поршням в циліндрах почати розганяти загусле масло. Тепер можна намагатися запуститися. Якщо цього відразу не вийшло, то наступного разу виконайте, те ж саме через пару хвилин. Нормальним режимом подібного запуску буде серія з спроб в 10-15 секунд з трихвилинними перервами між ними.
Адміністратор
Адмін
Повідомлення: 1156
г. Гадяч
1 час назад

Якість бензину.


Наявність домішок в бензині можна побачити, змочивши листок білого паперу краплею бензину. Після того, як бензин випарується, якщо він був якісний і не мав ніяких домішок - листок залишиться таким же білим, якщо ж в бензині були якісь домішки - то листок не буде таким же білим. Наприклад, якщо в бензині міститься гас, то на листку паперу залишається масна пляма.

Для виявлення в бензині смол - потрібно помістити крапельку бензину на сферичну поверхню і підпалити цю краплю бензину. Якщо в результаті згоряння бензину на цій поверхні утворилися концентричні кола білого кольору - це означає, що в бензині немає або практично відсутні важкі смоли, якщо ж ці кола мають темно-жовтий або коричневий колір, то такий бензин насичений смолами, і може бути небезпечний для вашого автомобіля. Якщо ж при згорянні бензину - на поверхні скла залишаються маленькі крапельки, то в бензині є домішки масла або дизельного палива.

Набравши трохи бензину, в прозорий посуд - подивіться на світло, ви побачите рідину блідо-жовтого кольору. Додайте в бензин марганцівки або трохи грифеля. І подивіться, в який колір забарвиться бензин, якщо він убрався в рожевий або фіолетовий колір - значить бензин розбавлений водою.

Нанесіть трохи бензину на шкіру руки, якщо при цьому ви відчуваєте, як бензин висихає і випаровується, то це означає, що в ньому практично немає домішок, якщо ж крапля бензину залишила масну пляму - значить в бензині є якісь домішки.

Про наявність у складі бензину домішок нафталіну - каже запах сірки.
Адміністратор
Адмін
Повідомлення: 1156
г. Гадяч
1 час назад

Якщо ключі залишились всередині замкненого автомобіля?


Та чи є у машини дистанційний ключ?

Наступна рада може коли-небудь виявитися дуже корисною.

Якщо ключі опинилися всередині замкненого автомобіля, а вдома є запасні ключі, зателефонуйте на стільниковий телефон до кого-небудь з домашніх зі свого стільникового. Утримуйте свій телефон на відстані близько 30 см від дверей автомобіля, в той час як людина, що знаходиться вдома, натискає на кнопку розблокування на запасному ключі, попередньо піднісши його до свого мобільного.

Ваша машина відкриється. Прекрасна можливість заощадити час, адже людині не доведеться везти Вам запасні ключі. Відстань у даному випадку не має значення. Будь ви на відстані хоч сотень кілометрів, якщо Ви змогли додзвонитися до людини із запасними ключами, Ви зможете відкрити машину (або багажник).

Швидка відповідь

У вас немає прав, щоб писати на форумі.
Наверх
Вниз