Поради автолюбителю

Адміністратор
Адмін
Повідомлення: 2803
г. Гадяч
16 хвилин назад

Підроблена покришка: новий обман з колесами.

У багатьох країнах на ринках стали з'являтися не якісні шини. Справа тут зовсім не в погіршенні виробництва. Шахраї придумали новий спосіб відновлювати зовнішній вигляд старих покришок і видавати їх за нові.


Після ремонту в кустарних майстернях шина краще не стає, хоча і виглядає майже як нова.

Метод досить простий. Верхній шар гуми зрізається, канавки поліруються так, щоб здаватися глибше.

Переглянути

В результаті гума робиться тонше, що негативно позначається на всіх її властивостях.

Порада:
Не варто економити на шиномонтажі - краще трохи переплатити, зате отримати за свої гроші повну впевненість в товарі.
Карта сайта ☺ → тут
Адміністратор
Адмін
Повідомлення: 2803
г. Гадяч
16 хвилин назад

Як витягти зламаний болт, не пошкодивши внутрішню різьбу?

Коли займаєшся ремонтом автомобіля, трапляється всяке. Іноді, крім безпосередньо ремонтних завдань, слід виконувати «додаткові» самого різного роду. Яскравим прикладом подібною обтяжливою головоломкою може стати боротьба зі зламаним болтом.


Насправді ж, витягти такий не так складно, як може здатися на перший погляд.

1. За допомогою молотка і шліцьової викрутки.


Простий, але на жаль не завжди застосовуваний метод. Якщо при уламку болта залишився стирчати осколок, в який можна впертися шліцьовою викруткою, то викрутити його не складе особливих труднощів. Ставимо інструмент і починаємо акуратно стукати по ньому молотком в сторону вигвинчування.

Також замість викрутки можна використовувати зубило. В такому випадку зусиль доведеться докладати ще менше.

2. За допомогою керна і молотка.


Керн дозволить викрутити болт, якщо він зламався нижче головки або у самого різьблення. Впираємо інструмент в місці облому болта і починаємо чинити на нього вплив молотком. Після кількох ударів повинна з'явитися нерівність, за яку згодом можна буде вхопитися кліщами або плоскогубцями.

3. За допомогою зварювання.


Найшвидший і ефективний спосіб вилучення зламаного болта. Єдине «але» полягає в тому, що даний метод вимагає наявності зварювального апарату. Спосіб підходить для тих випадків, якщо у злощасного металовироба є виступаюча область. Суть методу в тому, щоб наварити на неї гайку, а потім викрутити уламок звичайним гайковим ключем.

4. За допомогою екстрактора.


Нарешті, для вилучення зламаного болта можна просто використовувати спеціально призначений для цих цілей екстрактор. Спочатку за допомогою керна в болті робиться поглиблення, після чого інструмент вставляється в його центр. Екстрактор угвинчується до упору, після чого викручується разом з болтом.

5. За допомогою висвердлювання.


Самий трудомісткий і відчайдушний спосіб позбавлення від зламаного болта, який, тим не менш, варто тримати на замітці. Використовують метод тільки в тому випадку, якщо все інше не спрацювало.

Спочатку по центру уламка тонким свердлом робиться отвір. Після цього його починають повільно розширювати доти, поки від болта не залишиться тільки тонка стінка з різьбленням. Метал, що залишився акуратно ламається і витягується з отвору.
Редагувалось: 1 раз (Останній: 10 лютого 2019 у 16:11)
Карта сайта ☺ → тут
Адміністратор
Адмін
Повідомлення: 2803
г. Гадяч
16 хвилин назад

Як легко видалити подряпини з авто.

Подряпина на борту улюбленої машини завжди неприємна.

Найчастіше видалити її можна лише глибоким поліруванням.

Гаражні умільці знайшли інший спосіб: подряпини зникнуть без сліду після обробки дрилем і шприцом.


Для початку потрібно згладити гострі кути подряпини наждачним папером і пройти обезжирувачем. Воду на цьому етапі використовувати не потрібно. Якщо подряпина проходить прямо до металу, то вода запустить окислювальну реакцію.


Тепер пора підібрати потрібний колір фарби і заправити її в шприц. Акуратно розправляємо фарбу по всій довжині подряпини.

Переглянути

Дриль зі спеціальним кругом середньої жорсткості і полірувальна паста допоможуть довершити справу. Робота виходить відверто проста - головне, підійти до неї відповідально.
Карта сайта ☺ → тут
Адміністратор
Адмін
Повідомлення: 2803
г. Гадяч
16 хвилин назад

Як зупинити автомобіль, якщо відмовили гальма.

Відмова гальм під час керування автомобілем одна з найбільш страшних ситуацій, з якою може зіткнутися автомобіліст.

Однак, водій не має права втрачати самовладання в такій ситуації, адже потрібно терміново вжити низку заходів для нормалізації ситуації з транспортним засобом.


Існує кілька способів зниження швидкості без використання гальм. Якщо дозволяє ситуація, то перед здійсненням екстреного гальмування слід кілька разів натиснути педаль гальма до відмови. Трапляється так, що гальма просто дають збій через потрапивше в трубопровід повітря і все. Звісно, потрібно - прокачати систему. Якщо педаль не натискається в принципі, слід по можливості перевірити чи не потрапило щось просто під неї.

Найбезпечнішим способом надзвичайного гальмування була і залишається трансмісія автомобіля. Для цього необхідно включити знижувальну передачу. Таке гальмування допоможе зупинитися, але що ще важливо - воно не спровокує занос автомобіля, на відміну від використання «ручника».

Примітка: використовувати ручне гальмо для екстреного гальмування можна тільки на не високій швидкості і тільки в тому випадку, якщо колеса автомобіля стоять прямо. Практика показує, що при не рівних колесах вже на швидкості 40 км/год автомобіль при гальмуванні «ручником» йде в занос.

Варто при цьому пам'ятати два важливих моменти: чим нижче була поставлена ​​передача, тим більш різкою стане зупинка і забороняється переходити на знижену швидкість різко. У найважчих ситуаціях можна знижувати передачу з пропуском, наприклад 5-3-1. Однак, включення першої на великій швидкості не дасть належного ефекту.

Примітка: Якщо гальма відмовили на сухому асфальті при невеликій швидкості руху, можна кидати зчеплення для максимально ефективної зупинки. Якщо дорожнє покриття слизьке, то слід використовувати для гальмування «перегазовку» з передержуванням зчеплення.

Другий метод гальмування - це використання контактного способу. Коли мова йде про людське життя - жаліти залізо не можна. Пам'ятайте про те, що і в адміністративному і кримінальному праві існує поняття «крайньої необхідності». Іншими словами, будь-яка дія, вчинена в безвихідній ситуації для запобігання ще більшої шкоди, в тому числі порятунку людських життів, не є злочином.

Тому якщо «зовсім приперло» гальмувати слід всим, що тільки можливо: паркан, бордюр, стоячий автомобіль. Важливо розуміти, що таке гальмування є дуже суворим. Водій повинен бути обов'язково пристебнутий (завжди!), а також морально готовий до отримання травм рук. Найчастіше при гальмуванні об бордюр відбувається величезний удар керма, ламає пальці рук, ніг людини. Але подумайте про те, що пальців у вас 20, а життя всього одне.

Наостанок: для того, щоб не потрапляти в подібні ситуації слід не нехтувати технічним обслуговуванням свого автомобіля і регулярно перевіряти гальмівну систему!

Переглянути

Про гальмування двигуном дивіться в цьому сюжеті.
Карта сайта ☺ → тут
Адміністратор
Адмін
Повідомлення: 2803
г. Гадяч
16 хвилин назад

Найпростіше доопрацювання свічки, яка поліпшить роботу двигуна.


Поширеною проблемою бензинових двигунів, особливо переведених на газ, є розладнане запалювання. Як наслідок працюють не всі циліндри. Машина втрачає потужність, динаміку, а сам двигун починає «троїти». Можна назвати як мінімум п'ять основних причин поганого запалювання, але на першому місці завжди стоять свічки. Розглянемо безпечний для двигуна спосіб зробити їх іскру сильнішою, зменшивши при цьому закидання електродів маслом.

Інструменти:

• свердло по металу 0,8 мм;
• дриль або токарний верстат.


Доопрацювання свічок запалювання.


За допомогою свердла діаметром 0,8 мм потрібно просвердлити бічний електрод свічки. Отвір робиться по центру навпроти центрального електрода.


Свердлити ідеально рівно ручним електроінструментом зовсім не просто, тому якщо є можливість зробити це на токарному верстаті, то краще працювати на ньому.

Даний спосіб спрацює, тільки якщо отвір буде зроблено рівно над центральним електродом. Якщо його перекосити, то працездатність свічки не зміниться.


Доопрацювання свічок, навіть якщо вона виявиться безрезультатною, ніяк не може погіршити їх роботу і не зашкодить двигуну. При правильному розташуванні отворів іскра між електродами буде більш вираженою. Завдяки цьому покращиться займання горючої суміші. Особливо цей спосіб ефективний для автомобілів, що працюють на газу, оскільки він на відміну від бензину при слабкій іскрі спалахує неохоче.

Обов'язково під час свердління свічок потрібно постаратися не тиснути на свердло.

По-перше, воно дуже тонке, тому може зламатися.

По-друге, можливо підігнути бічний електрод, помінявши зазор, що погіршить роботу двигуна.

В ідеалі перед свердлінням виміряти зазор щупом, а після перевірити чи залишився він колишнім і при необхідності підрівняти.

Такий спосіб модернізації свічок дійсно працює і пояснюється теорією електростатики. Посилення іскри відбувається через появу на електроді гострих граней, що покращує утворення електричної дуги.

Свічки з отворами використовуються вже давно. Свого часу їх активно ставили на старих мотоциклах Схід та ІЖ. Крім поліпшення сили іскри, вони допоможуть боротися з закиданням електродів маслом, оскільки при їх застосуванні суміш вигорає краще. Свічки потрібно буде рідше знімати і чистити, що теж говорить на користь свердління.

Дивіться відео.

Переглянути
Карта сайта ☺ → тут
Адміністратор
Адмін
Повідомлення: 2803
г. Гадяч
16 хвилин назад

Дикі дорожні правила в різних країнах світу.



Особистий автомобіль давно не розкіш, а просто засіб пересування. І як будь-яка буденність, подорожі на машинах по дорогах різних країн регулюються різними правилами. Ось одні з найдивніших в цій збірці.

Данія.


У Данії ні в якому разі не можна заводити машину, поки ви не перевірите свій транспорт повністю. І під словом «повністю» датський закон має на увазі, що ви обов'язково повинні подивитися під машину і переконатися, що там немає сплячої дитини.

Таїланд.


У Таїланді співробітники місцевої ДПС можуть оштрафувати за водіння без сорочки. Хамського голого тіла тайський закон не терпить, будь то жінка або чоловік.

Мексика.


Мексика - єдина країна, де включили функцію здорового глузду і заборонили панночкам фарбуватися за кермом. А щоб їм не було прикро, чоловікам заборонили голитися.

США.


У США багато дорожніх правил вже застаріли, але все ще діють. Наприклад, в штаті Пенсільванія водій зобов'язаний заховати машину, якщо вона злякає коня.

А ось в штаті Алабама незвичайний закон здається цілком розумним. Водіям заборонено сідати за кермо босоніж. Таке правило придумали неспроста - у них від цього один водій ледь не помер. Чоловік не міг вчасно натиснути педаль гальма через те, що воно було дуже гарячою.

В тій же Алабамі заборонено водити машину із закритими очима.

Філіппіни.


На Філіппінах борються з пробками як можуть. Авто з номерами, що закінчуються на цифри 1 і 2, не повинні з'являтися на дорогах по понеділках, на 3 і 4 - по вівторках, 5 і 6 - по середах, 7 і 8 - по четвергах, а 9 і 0 - по п'ятницях. У вихідні на дорогах можна з'являтися всім.

Деякі європейські країни.


У Франції, Фінляндії та Іспанії автолюбителям заборонено використовувати таке чудо техніки, як радар-детектор. А в Люксембурзі, Бельгії та Швеції за пристрасть до таких гаджетів можна відсидіти реальний тюремний термін (від трьох місяців до восьми років).

Австрія.


В Австрії є дуже сумнівний для водіїв закон - в країні офіційно заборонені відеореєстратори. Використання цих приладів вважається втручанням в особисте життя.
Карта сайта ☺ → тут
Адміністратор
Адмін
Повідомлення: 2803
г. Гадяч
16 хвилин назад

Звичка досвідчених водіїв.


Зазвичай двигун глушать відразу після зупинки автомобіля, але досвідчені водії роблять інакше - вони дають двигуну трохи попрацювати і лише потім вимикають його.


Вся справа в тому, що вони беруть до уваги обороти двигуна під час їзди на автомобілі. При хорошій швидкості оберти можуть підніматися до 4000, що дає істотне навантаження на силовий агрегат.

Коли двигун працює, все йде штатно, але варто зупинитися і заглушити його - всі елементи відразу нагріваються і примусового охолодження вже немає. В результаті помітно зростає знос як самого двигуна, так і коробки.


Хтось із водіїв зауважив, що якщо глушити двигун не відразу, а дати йому попрацювати ще пару хвилин - обороти знижуються, агрегати остигають, і їх потім можна без побоювання вимкнути.

Механіки навіть розбирали машини зі схожими пробігами, але з різним типом поведінки водія - володар звички почекати пару хвилин зберіг його в більш кращій формі.

Звичайно, на охолодження двигуна впливає і навколишня температура. Взимку час вимикання не настільки критична, особливо якщо на вулиці мороз.
Карта сайта ☺ → тут
Адміністратор
Адмін
Повідомлення: 2803
г. Гадяч
16 хвилин назад

Як пістолет на заправці «дізнається», що бак повний.


Коли автомобіліст заправляє собі повний бак, в його думках нерідко з'являється прихований страх, що бензин зараз хлине з переповненої ємності. Але в реальності такі кадри можна споглядати, хіба що, в старих фільмах. А заправний пістолет давно пристосований працювати так, щоб жодна крапля палива для бензобака не опинилася зайвою.


Здавалося б, немає особливої ​​проблеми в тому, щоб відстежувати рівень бензину в баку автомобіля. З огляду на розвиток технологій, на допомогу може прийти будь-який вимірювальний датчик. Однак не все так просто.

Як відомо, бензин є вибухонебезпечною рідиною. Крім того, під час заправки автомобіля максимальна концентрація парів палива спостерігається якраз в заливній горловині бензобака. Ці умови повністю виключають використання електричних датчиків вимірювання. Тому запобіжник заправного пістолета завжди механічний.


Сам же механізм роботи заправного пістолета діє таким чином: після натискання на важіль відкривається шток клапана і бензин починає рух до баку. Потім паливо проходить через вузьке кільце і настає так званий ефект Вентурі - швидкість потоку рідини збільшується, а тиск навпаки, знижується. Тому кільце також називається по імені ефекту.

Поруч з виливом заправного пістолета знаходиться маленький отвір, яке пов'язаний з повітряною камерою. Через кільце Вентурі відкачується повітря з камери, яке, по суті, замінюється атмосферним повітрям з отвору-сенсора, уникаючи таким чином появи вакууму в камері.


Отвір-сенсор реагує, коли паливо підніметься вище нього і блокує надходження атмосферного повітря в камеру. Після там утворюється вакуум, який за допомогою втягнутою на місце мембрани повертає шток запобіжника вниз. Потік палива припиняється і супроводжується характерним звуком клацання.

Карта сайта ☺ → тут
Адміністратор
Адмін
Повідомлення: 2803
г. Гадяч
16 хвилин назад

Поради автомобілістам. Система ГРМ.


Автомобіль вже давно не розкіш, а засіб пересування. Сучасні транспортні засоби мають різні системи управління двигуном, відповідно і різняться в пристроях деяких систем і агрегатів. Досвідчені автовласники знають, що на легковиках з інжекторною подачею палива ТО рекомендується проводити за встановленим регламентом.

Система ГРМ.



Вузол газорозподільного механізму відповідає за правильну подачу паливної суміші в циліндри і своєчасний вивід відпрацьованих газів (після спалаху в циліндрі).

Складається з розподільного вала в голівці і впускних, випускних клапанів. Весь ГРМ невідривно працює в парі з системою запалювання (колінчастий вал, блок шестерень трамблера). У класичних варіантах радянських автомобілів передача і поєднання крутного моменту від колінвала до розпредвала віддавалася за допомогою залізного ланцюга.

Як правило, термін служби ланцюга не обмежувався встановленими нормами. При його розтягуванні додавали саморобні подовжувачі з трубок, робили нову натяжку і двигун продовжував нормально працювати.

У моделях з інжектором справа йде зовсім за іншим сценарієм. У гонитві за новими розробками потужних і малошумних двигунів автомобільні концерни розробили більш просунуті конструкції систем ГРМ.

Замість ланцюга використовується гумовий ремінь на основі міцного каучукового матеріалу і ниткового обплетення. Секрет полягає в тому, що середній термін «життя» ременя ГРМ 120 тисяч кілометрів. Але так, як при його обриві може виникнути необхідність капітального ремонту всього двигуна, завод виробник рекомендує проводити його заміну через кожні 70 000 км. А також не можна забувати в парі з ременем, проводити заміну натяжного ролика. Якщо в двигуні щось свистить або сильно шелестить, це на 100% скоро заклинить натяжний ролик. Це в тому випадку якщо ремінь замінили, а ролик забули.

Катайтеся, не ламається.
Карта сайта ☺ → тут
Адміністратор
Адмін
Повідомлення: 2803
г. Гадяч
16 хвилин назад

Поломки, після яких краще позбутися автомобіля.


Автомобіль - це одна з тих речей, що здатна не тільки значно полегшити життя людини, але і додати в життя додатковий головний біль, а найголовніше - фінансові витрати. Все тому, що автомобіль неминуче ламається.


У більшості ситуацій питання вирішується ремонтом, проте існують такі випадки, коли автомобіль краще відразу відправити на смітник.

1. Порушення геометрії кузова.


В абсолютній більшості випадків порушення геометрії кузова автомобіля відбувається, якщо авто встиг побувати в аварії. Щоб порушити геометрію, зовсім не обов'язково потрапити в серйозне ДТП, іноді досить і «невинного» на перший погляд зіткнення. Коли таке відбувається, то псується не тільки зовнішній вигляд машини. Порушена геометрія кузова є причиною погіршення керованості, динаміки, а також знижує загальний рівень безпеки машини.


Звичайно, при бажанні і належному вливанні грошей, кузов можна відновити. Однак, реставрація геометрії - це одна з найдорожчих опцій в питаннях ремонту. В цілому набагато рентабельніше в такій ситуації буде купити новий автомобіль. Досить сказати, що навіть страхові компанії в таких ситуаціях приймають рішення про списання авто.

2. Зношеність автомобільного двигуна.


Знос двигуна - неминуча вікова проблема кожної машини. Якщо автомобіль не піддається регулярному технічному обслуговуванню та капітального ремонту, то знос відбувається набагато швидше, ніж того хотів би господар. В кінцевому підсумку двигун втрачає свою продуктивність, збільшується витрата масла і скорочується рівень безпеки при водінні.


Кращим рішенням у такій ситуації буде продаж автомобіля, нехай і не за великі гроші. Звичайно, з усіх серйозних проблем - знос двигуна сама «нешкідлива» і цілком вирішувана. Однак, заміна численних вузлів, елементів і агрегатів в кінцевому підсумку може вилетіти в таку суму, що буде набагато простіше і краще купити повністю новий автомобіль.

3. Бурхливий розвиток корозії.


Навіть при ідеальному дотриманні всіх експлуатаційних вимог, автомобіль в наших широтах рано чи пізно починає гнити. Розвиток корозії - це сумна, неминуча даність. До пори до часу боротися з цим явищем можна.


Своєчасне видалення іржі з подальшою захисною обробкою кузова допоможе відтягнути неминуче. Проте, з кожним роком кузов буде страждати все більше.

Куди гірше, якщо автомобіліст не встиг вчасно помітити початок розвитку корозійного процесу в якомусь місці або просто проігнорував даний момент. У такому випадку вже зовсім скоро іржа призведе до появи перших дірок. Переваріння кузова - не панацея, крім того, «розвага» - вкрай дорога.
Карта сайта ☺ → тут
Сторінки: Перша Попередня 1 2

Швидка відповідь

У вас немає прав, щоб писати на форумі.
Наверх
Вниз