Секрети Успішного Життя

Життя має свої секрети. Ці секрети і визначають нашу якість життя, щастя і успіх.
Адміністратор
Адмін
Повідомлення: 2810
г. Гадяч
7 днів назад

Справжнє, успішне життя - це подолання. Ми живемо, якщо ми наполегливо вчимося перемагати.
Сила духу, сила волі - це справжня сила.

Поради для успішного життя.

Життя має свої секрети. Ці секрети і визначають нашу якість життя, щастя і успіх.

1. Як жити легко? Вчимося бути простіше.
2. Двадцять дві щоденні справи, які покращують наше життя.
3. Тридцять принципів мудрого життя.
4. Як знайти свою справу?.
5. Прості секрети мотивації, працездатності і успіху.
6. Поради Білла Гейтса молодим людям.
7. Різниця між багатими і бідними.
8. Два перевірених шляхів до успіху: який вибрати?.
9. Поради щодо досягнення мети.
10. 7 рад бізнес-перемог від найуспішнішого інвестора і одного з найбагатших людей в світі.
11. Як ефективно працювати.
12. Дванадцять справ, які успішні люди встигають робити до обіду.
13. Як «теорія півгодини» може змінити ваше життя.
14. Чудові поради для саморозвитку.
15. Десять секретів багатства, про які не пишуть в книгах.
16. Дональд Трамп: чому пристрасть важлива для бізнесу.
17. Головні якості для досягнення фінансової свободи.
18. 10 правил успішної людини від світових психологів.
19. 10 причин для щоденних записів.
20. Як бути продуктивним?.
21. Чортова дюжина корисних звичок.
22. Самомотивація або як мотивувати себе.
23. Як доводити почате до кінця?
24. Думки лідерів.
25. 20 головних правил життя, які скоротять ваш шлях до успіху.
26. Як все встигати: 5 ступенів.
27. 12 способів отримати все, що захочеться.
28. Правила переконливої ​​мови.
29. Мільйонер Роберт Флетчер про гроші і книги.
30. Махатма Ганді: 10 порад про зміну життя.
31. Ілон Маск: «Мрійте. Мрії збуваються. І я не знаю чому».
32.

Перемоги над собою - це справжні перемоги. Життя сильної людини - це справжнє життя.
Редагувалось: 41 раз (Останній: 7 листопада 2019 у 14:20)
Карта сайта ☺ → тут
Адміністратор
Адмін
Повідомлення: 2810
г. Гадяч
7 днів назад

Як жити легко? Вчимося бути простіше.


Напевно, кожна людина хоч раз у своєму житті відчувала почуття повної безвиході, стан відчаю, зневіри, безглуздості свого існування. У такі хвилини, як правило, як-то самі собою опускаються руки, нічого не хочеться робити і нікуди не хочеться йти.

- Знайомий стан? Такі думки відвідують кожного з нас в певні моменти життя. І виникає питання: що з цим робити? Як з цього стану благополучно вийти?
З легкістю! viannen_114

1. Немає нічого важчого, ніж стати легше.


Ви коли-небудь зустрічали людей, які легко відносяться до своїх проблем, веселих, енергійних, життєрадісних? Напевно, познайомившись з ними, ви вирішили, що легкість - це вроджена властивість їх характеру, і стати таким же неможливо навмисно.

Але на самій-то справі в радості теж потрібно робити фізичні вправи. Уміння бути щасливим вимагає тренувань. Це свідомий вибір людини. Він не простий, але можливий. Складається він в набутті легкості буття, в здатності усуватися від проблем.

- "Як це зробити? - запитаєте ви,
- Шукайте причини для радості у всьому. У тому, що дихаєте, живете, рухаєтеся, споглядаєте явища природи".


Мудрий Далай-Лама сказав так:

Далай-Лама:
«Якщо проблему можна вирішити, не варто про неї турбуватися. Якщо проблема нерозв'язна, турбуватися про неї безглуздо».

«Відпустіть свою проблему, довіртеся життю, і тоді ваша проблема вирішиться найкращим для вас чином».

2. Не парьтеся, будьте щасливі!


«Do not Worry, Be Happy», як співалося у відомій пісні. Ставтеся до життя простіше і легше, виховуючи в собі почуття гумору, адже гумор - це наш щит перед усіма неприємностями, саме він дозволяє сприймати їх не так серйозно.

Ваша голова - не кошик для сміття, яку дозволено забивати всяким мотлохом: образами, переживаннями, страхами і очікуваннями. Забиваючи «сміттям» свою голову, витрачаючи енергію на порожні турботи, ви перешкоджаєте сприятливим змінам у вашому житті. Не чіпляйтеся за «сміття», звільняйтеся від нього якомога швидше і не бійтеся змін. Вони завжди на краще!

3. Життя в стилі light.


Це означає легке ставлення до життя. Розвантаження уявне, відмова від вантажу зайвих проблем і переживань. Життя в стилі light - це всякі приємності, радості, задоволення ... Щасливі посмішки на обличчях перехожих, різнокольорові вітрини, прогулянки вечірнім містом.

Це життя, схоже на іронічний фільм. Навіжені, щасливі, вільні, які живуть в своє задоволення - такими нам всім необхідно ставати, хоча б ненадовго. Вчіться легкому відношенню до життя, дивіться більше хороших комедій, читайте книги, наповнені гумором. Смійтеся в обличчя невдач, і вони просто не зможуть вас більше налякати.

4. Дихайте глибше!


Розслабтеся. Заспокойтеся.
Ви не біжите зараз наввипередки з самим собою, на фініші не стоїть суддя, рахуючи кожну секунду.
Ви - не марафонець, не учасник спортивних змагань і маєте повне право відпочити. Інакше до фінішу точно не дотягнете.

Знайдіть для себе заспокійливу мелодію і злийтесь з музикою, розчиніться в ній. Прислухайтеся до свого подиху, вирівняйте його, відчуйте, як хвилі тепла і спокою розливаються по всьому вашому тілу. Навчіться розслаблятися і уявляйте собі, що ви вже знаходитеся в бажаному майбутньому. Яке воно? І які почуття при цьому ви відчуваєте? Злийтесь з собою успішним.

5. Влаштуйте собі свято!


Наше перебування в цьому тлінному світі тимчасове, і про це знає кожен з нас. Ми ставимо перед собою цілі, до чогось прагнемо, найчастіше проживаючи свої дні в суєті і поспіху, забуваючи подивитися, яке гарне над нами небо, які різні всюди люди. Все життя - це нескінченне чудо, і ним не можна припиняти захоплюватися.

«Хоч життя і не пов'язане бантиком, це все одно подарунок» (Регіна Бретт).

Тому святкуйте своє перебування в цьому світі! Святкуйте свої перемоги! Згадайте все приємне, що з вами відбувалося, всі свої успіхи і досягнення, і ви зрозумієте, що вам є за що дякувати життю.

6. Не вимагайте неможливого!


Відмовтеся від критики, від докорів, від безглуздих очікувань. Приймайте життя таким, яким воно є. Воно багатогранне. І люди в ній різні. Вони нічого вам не винні, не зобов'язані бути такими, якими ви хочете їх бачити. Ставтеся до життя простіше.

Вчіться цьому, і тоді воно дійсно стане легше, приємніше і щасливіше. Будьте щасливі в цьому!

Сьогодення - це єдине, що у вас є. Минуле в минулому, а майбутнє ще не настало. Кожен момент вашого життя неповторний, безцінний і унікальний. Насолоджуйтесь ним! viannen_89
Редагувалось: 2 рази (Останній: 6 грудня 2018 у 09:32)
Карта сайта ☺ → тут
Адміністратор
Адмін
Повідомлення: 2810
г. Гадяч
7 днів назад

Двадцять дві щоденні справи, які покращують наше життя.


1. Будь спостережливим. Стеж за всім, що відбувається навколо тебе. Навколишнє життя - відмінне джерело для нового досвіду і нових ідей.

★★★

2. Не втрачай жодної ідеї, що приходить тобі в голову. Записуй кожну ідею - якщо навіть не вийде реалізувати її відразу, ти можеш повернутися до неї потім.

★★★

3. Бери більше від оточуючих тебе людей. Навколо тебе - круговорот прикладів, ідей, слів, відносин, помилок, досвіду. Помічай і використовуй в свою користь.

★★★

4. Завжди носи з собою книгу або журнал. Таким чином ти використовуєш в свою користь будь-який проміжок часу, який раніше міг пропасти даром - час в дорозі, черги, в очікуванні результатів.

★★★

5. Посвячуй читанню хоча б 30 хвилин кожен день.

★★★

6. Думай. Візьми це в звичку. Це - і «гімнастика для мізків», і відмінна можливість вносити ясність у твої дії.

★★★

7. Спробуй щовечора аналізувати минулий день. Що тобі вдалося? Що ні? Як потрібно було зробити так, щоб все вийшло ідеально?

★★★

8. Пий більше води.

★★★

9. Роби, роби, роби.

★★★

10. Частіше читай добірки цитат. Це - концентрований збір мудрості.

★★★

11. Вибирай собі «корисну пораду дня» і застосовуй.

★★★

12. Веди особисту «бухгалтерію»: записуй всі доходи і витрати. Так в кінці місяця не виникає питання:
"І куди я примудрився витратити всі гроші?"; ти зможеш відстежити непотрібні покупки, які «пожирають» бюджет, і уникнути їх; можна ясно уявити собі свою реальну купівельну спроможність.

★★★

13. Зроби що-небудь вперше. Або знайди новий спосіб для виконання якоїсь буденної справи - наприклад, більш зручний і короткий шлях до роботи. Це тренує розумові здібності.

★★★

14. Читай інтернет-матеріали з користю, роби висновки, а не просто пробігай очима.

★★★

15. Частіше використовуй таймер і під час будь-якої задачі.

★★★

16. Вчися використовувати керівницькі, алгоритми і методики. Використовуй відомі, шукай нові. Наприклад, опановуй Keyboard Shortcut Editor (редактор гарячих клавіш), за допомогою якого можна створювати власні і редагувати існуючі гарячі клавіші.

★★★

17. Намічай мету, головну і другорядну, миттєву і довгострокову.

★★★

18. Прокидайся раніше.

★★★

19. Слухай навчальні або мотиваційні програми, якщо зайнятий тим, що не вимагає повної концентрації.

★★★

20. Будь доброзичливий протягом дня. Це вселяє оптимізм і піднімає настрій.

★★★

21. Читай кожен день обрану навмання статтю Вікіпедії, щоб отримувати інформацію про ті речі, про які не знав раніше.

★★★

22. Шукай в житті щось смішне або веселе. Тільки це допомагає отримувати від нього справжнє задоволення.
Карта сайта ☺ → тут
Адміністратор
Адмін
Повідомлення: 2810
г. Гадяч
7 днів назад

Тридцять принципів мудрого життя.


1. Відпускайте людей і ситуації. Не прокручивайте можливі варіанти подій. Сталося так, як сталося. Коли складно відпустити, задавайте два питання:

«Чи буде це важливо для мене через 5 років?», «Сьогодні ввечері я вилітаю в Буенос-Айрес (будь-яке місце, яке дуже хочете відвідати), візьму я цю проблему з собою?».

♦♦♦

2. У кінці кожного тижня відповідайте на питання:

«Що я вивчив минулого тижня?».
«Найбільше досягнення за тиждень?».
«Який момент на цьому тижні був самим незабутнім і чому?».
«Витратив я на щось час в порожню? Якщо так, то на що?».

♦♦♦

3. Слідкуйте за зовнішністю. Завжди будьте готові до нових досягнень і несподіваним зустрічам. «Доброго дня! В голові не вкладається ... Мріяв про зустріч з Вами все життя! Ееее ... Тільки ви вибачте, сьогодні я не дуже добре виглядаю ... замотався, знаєте ... ».

♦♦♦

4. Не скигліть і не скаржтеся на долю. Мовчки встаньте, ідіть і робіть все, що необхідно.

♦♦♦

5. Подорожуйте! Два рази на рік вирушайте туди, де ніколи не були. Подорожі допоможуть знайти себе.

♦♦♦

6. Дозвольте собі робити помилки. Щось упустили - не пропустіть урок з цього. Помилка - відмінна можливість для розвитку.

♦♦♦

7. Розвивайте індивідуальність. Ви такі, які є. Ні з ким не змагаєтеся, крім себе.

♦♦♦

8. Приймайте рішення самостійно. Не готуйте за чужими рецептами.

♦♦♦

9. Не нав'язуйте. Світ величезний - в ньому точно є той, хто буде щасливий, отримуючи саме Ваш погляд і посмішку.

♦♦♦

10. Медитуйте кожен день. Вчіться розслаблятися і концентруватися.

♦♦♦

11. Посміхайтеся, якщо щось вийшло не так, як ви планували. Пам'ятайте, не отримати бажане - іноді і є везіння.

♦♦♦

12. Вчися говорити «НІ». Не бійтеся відмовляти!
– Не бажаєте здійснити візит ввічливості? Ні?
– Ні!

♦♦♦

13. Оцінюйте кожне промовлене слово на правдивість, корисність і доброту. Говоріть по суті, нічого зайвого.
НІ - пліткам, брехні і скаргам! Краще мовчіть, якщо нічого сказати.

♦♦♦

14. Думайте. Перш, ніж прийняти рішення, оцініть його вартість.

♦♦♦

15. Якщо Вам попало сильно розлютитися на когось - почекайте 24 години до того, як відповісти.

♦♦♦

16. Будьте незалежні і самодостатні. Ваше щастя залежить тільки від Вас, а не від того, як думають і роблять інші люди.

♦♦♦

17. Поважайте себе та інших. Людина вибирає сама. Не втручайтеся в справи, які Вас не стосуються. Не заглядайте в чуже життя думками і словами - не втрачайте з виду Свій вибір!

♦♦♦

18. Дійте виключно всередині власної сфери впливу. Не турбуйтеся про те, на що не можете впливати.

♦♦♦

19. Бувайте на свіжому повітрі щодня. Незалежно від погоди і настрою.

♦♦♦

20. Вірте в мрії і ідеї. Час нелінійний. Вони вже здійснилися!

♦♦♦

21. Розвивайте таланти. Пам'ятайте, вони у Вас є! Просто відкрийте очі.

♦♦♦

22. Будьте відповідальні за свої слова і вчинки. Ваші слова мають величезну силу.

♦♦♦

23. Будьте вірним. Людям, принципам і вибору. «Бути вірним - не вроджена якість. Це рішення!».

♦♦♦

24. Якщо є справа, робота над якою займе менше 3-х хвилин, - її слід виконати негайно. Не відкладайте в довгий ящик. Туди давно вже нічого не поміщається.

♦♦♦

25. Стежте за здоров'ям. Воно - одне. Попереду у Вас звершення - здоров'я знадобиться для їх реалізації. Спорт, йога, медитація допоможуть. Перевірте!

♦♦♦

26. Знайдіть внутрішній спокій і гармонію. Справжня сила людини проявляється не в поривах, а в спокої.

♦♦♦

27. Прийміть факт, що минуле в минулому. Воно не існує! Отримуйте досвід, відпустіть і йдіть далі.

♦♦♦

28. Розставляйте пріоритети. Всьому своє місце.

♦♦♦

29. Перемагайте страхи. Страх - всього лише ілюзія.

♦♦♦

30. Ніколи не здавайтеся! Наполегливість і завзятість завжди винагороджуються.
Карта сайта ☺ → тут
Адміністратор
Адмін
Повідомлення: 2810
г. Гадяч
7 днів назад

Як знайти свою справу?


Зрозуміти що ви зайняті улюбленою справою не так вже й складно. Ви просто відчуєте це.

Але як цю «справу» знайти? Ось питання з питань.


Звичайно, навіть на таке складне питання можна знайти відповідь. Все що від вас буде потрібно, це час на роздуми і повна чесність з самим собою. Без останньої умови нічого не вийде.

Ви готові до абсолютно чесного діалогу з самим собою?
Якщо готові - вперед, ось 7 (не) простих кроків.

Створіть список всього що вам подобається робити.


Почніть з чистого аркуша. У прямому сенсі цього слова. Відкрийте новий документ в комп'ютері або візьміть чистий аркуш і ручку.


Почніть писати все що вам подобається робити. Не намагайтеся направляти свої думки. Пишіть все що приходить в голову, якщо це відноситься до того що дійсно подобається. Дивитися телевізор, грати в комп'ютер, читати, слухати музику ... нехай все осяде на папері. Як тільки ви відчуєте що список закінчується, пройдіть по ньому поглядом вже з точки зору сфер життя.

Що мені подобається на роботі?
Що мені подобається робити вдома?

І в такому дусі. Згадайте всі заняття від яких ви отримували задоволення.

Визначте в чому суть того що вам подобається.


Перший пункт був найлегшим. Тепер починаються складності. Всі заняття приховують за собою якусь суть. Або по іншому - багато занять об'єднує певна складова, яка і є суттю діяльності.

Наприклад, у мене є знайомий який, при складанні списку, багато вказував таких занять:

проводити презентації, навчати нових співробітників, розбиратися в чужих проблемах, готувати доповіді і т.д..

За всім цим списком ховається єдина суть. Ми виявили її в процесі аналізу списку, намагаючись з'ясувати що об'єднує ті чи інші пункти.

Суть проста - йому подобається вчити людей. Саме так ми і сформулювали. В даному випадку слово «вчити» передає сенс процесу - ділитися знанням, навчати.

Як суть можна реалізувати по іншому?


Отже ви з'ясували що ж стоїть за всім список ваших «улюблених справ». Список сутностей буде набагато коротший, але і набагато більш інформативним для вас.

Подумайте - як ви можете реалізувати всі суті таким чином, щоб це могло приносити не тільки задоволення а й матеріальну вигоду.

Ще один приклад. Років до 16 товаришу подобалося грати в комп'ютерні ігри. Батько часто йому казав що це «пусте заняття», марна трата часу, яка ніяк йому не допоможе в майбутньому. Уже тоді товариш розумів що необхідно пов'язувати те, що ти робиш з тим, що тобі подобається. Він зайнявся пошуками і виявив, що існує така робота - тестувати ігри. Так що наступного разу на висловлювання батька йому було що відповісти - та він не витрачав час, і готувався стати тестувальником. Адже це ж можливо.
Висновок - подумайте, як можна реалізувати суть по іншому. Це можливо.

Замітка:
тестувальником він так і не став, але знайшов своє улюблене заняття.

Напишіть що вас дійсно захоплює.

Тепер відкладіть все що ви написали та залиште думку про «чарівний список».


Задайте собі питання - якби я міг вибрати, чим займатися до кінця життя, що б це було?
Що вас захоплює з головою?

Для того щоб відповісти на це питання, знадобиться вся ваша чесність з самим собою.

Це дуже складне і одночасно просте питання. Складність полягає в тому, щоб очистити думки від всього непотрібного і домовитися з самим собою. Простота полягає у відповіді. Коли ви знайдете відповідь, здивуєтеся наскільки це питання було просте і лежало на поверхні.

Зазначу відразу - якщо вас ніщо і ніколи не захоплювало - не читайте далі. Ви або не чесні з самим собою, або самі закриваєтеся від навколишнього світу, або ви унікум і ваш випадок треба уважно дослідити фахівцям.

Згадайте випадки коли це відбувалося.


Отже, домовилися собою?
Знайшли те що вас захоплює?

А тепер згадайте, коли це відбувалося. Саме і в деталях. Спробуйте максимально повернутися в ту мить. Це важливо з двох причин.

По-перше – ви перевірите себе, чи дійсно це те, про що ми говоримо.

По-друге, необхідно визначити умови для того щоб зрозуміти - яким чином можна реалізувати вашу справу на практиці.

З'єднайте те що вам подобається з тим що вас захоплює.


Якщо уважно придивитися до списку того що вам подобається і тому що дійсно захоплює, ви знайдете очевидні взаємозв'язки. Повертаючись до прикладу з моїм знайомим, він вказував що йому подобається вчити людей і, відповідно, діяльність пов'язана з цим. Коли ми з'ясовували що його дійсно сильно захоплює, то з'ясували що такою справою є пошук нового. Точніше йому дуже подобається досконально розібратися в якомусь питанні, проаналізувати отримані знання і вивести з цього нове знання. В даному прикладі дуже чітко простежується взаємозв'язок. Ця людина отримує величезне задоволення від того щоб переробляти інформацію і йому подобається вчити людей. Ось саме такі зв'язки і необхідно знайти. Таких зв'язків не може бути багато.

Область вашої «пристрасті» як правило досить вузька.


А тепер знайдіть таку справу!

Подумайте, на що схожа ваша зв'язка «пристрасть - подобається». Сама зв'язка вже підказує варіанти вашої «Справи».

Мій товариш, судячи з його пристрасті і тому що йому подобається, був би відмінним вченим. Цю думку ми залишили в якості відправної точки. Яка ще діяльність пов'язана з його захопленнями і схожа на роботу вченого?

Тренер, консультант, бізнес аналітик ... менеджер проектів.

Зупинилися на останній діяльності. Ця робота вимагає постійного вивчення нового та донесення цього до людей, тобто навчання. Далі ми трохи конкретизували уявлення про те, хто такий менеджер проектів і накреслили шляхи становлення на новий шлях. На сьогоднішній день ця людина успішно займається управлінням проектами в різних областях. Він знайшов своє «діло», свою «Справу».

Пошук своєї «Справи», заняття не просте. Можна займатися цим все життя і в результаті не знайти. Це шлях інтуїції. А можна подумати і усвідомлено працювати над пошуком. Це шлях раціональний.

Займайтеся тим, що любите. Інакше доведеться полюбити те, чим займаєтеся.
Редагувалось: 1 раз (Останній: 11 грудня 2018 у 12:29)
Карта сайта ☺ → тут
Адміністратор
Адмін
Повідомлення: 2810
г. Гадяч
7 днів назад

Прості секрети мотивації, працездатності і успіху.


1. Повністю сконцентруйтеся на завданні. Все інше - на другий план. Інакше просто не можна.

∆∆∆

2. Викиньте зі свого розкладу все, що вас відволікає. Залежно від вашого способу життя це можуть бути соціальні мережі, телефонні розмови, серіали, пиво і так далі. У кожного свої проблеми і на час робочого процесу, про них треба забути.

∆∆∆

3. Не можна щось зробити, при цьому не викладаючись на повну. Навіть якщо вам здається, що все добре, насправді можна зробити в декілька разів краще.

∆∆∆

4. Пориньте в роботу з головою - вникайте в деталі, запам'ятовуйте все, що важливо, в якомусь сенсі живіть тим завданням, яке перед вами стоїть.

∆∆∆

5. У кожного з нас не так багато часу. Період високої працездатності - це з 20 до 45-55 років. При цьому прорватися в верхній ешелон потрібно вже до 30-35, пам'ятайте про це. Якщо хочете реалізувати якусь глобальну мету, потрібно не мріяти, а працювати з повною віддачею.

∆∆∆

6. Підбирайте співробітників, які працюватимуть в схожому ритмі. Так, вони не зможуть робити стільки ж, скільки і ви. Тому вони співробітники, а ви їх роботодавець. Але вони будуть робити в кілька разів більше середнього фахівця на ринку. І це вже дуже добре. Мотивуйте їх, чітко ставте завдання, вчасно платіть і змушуйте підвищувати кваліфікацію. Без команди ваші можливості в десятки разів хуже, ніж з нею.

∆∆∆

7. Чітко позначайте проміжні цілі. Нагороджуйте себе за них. Реалізували великий проект, зробили крок на новий рівень доходів або досягли якоїсь ще мети - зафіксуйте це якоюсь позитивною подією.
Карта сайта ☺ → тут
Адміністратор
Адмін
Повідомлення: 2810
г. Гадяч
7 днів назад

Поради Білла Гейтса молодим людям.


Білл Гейтс, виступаючи перед старшокласниками, назвав 11 правил, які підлітки, на його думку, ніколи не дізналися б у стінах школи. Він підкреслив, що щоденне навчання оптимізму і політкоректності формує покоління, далеке від реальності, а це неминуче призводить до невдач у дорослому світі.

1. Життя несправедливе - звикніть з цим фактом.

•••

2. Світу начхати на твоє самовідчуття і самоповагу. Світ очікує від тебе якихось досягнень, перед тим як прийняти до уваги твоє почуття власної гідності.

•••

3. Дуже малоймовірно, що тобі почнуть платити 40 тисяч в рік відразу після закінчення школи. Ти не станеш віце-президентом компанії з лімузином і особистим шофером, поки ти не заслужиш цього.

•••

4. Якщо ти думаєш, що твій вчитель строгий і вимогливий, - почекай з знайомством зі своїм босом. На відміну від вчителя, кар'єра боса залежить від того, як ти справляєшся зі своїми завданнями.

•••

5. Обсмажувати бургери в Макдоналдсі - нижче твоєї гідності. Твої прадіди назвали б будь-яку - навіть таку - роботу «хорошим шансом».

•••

6. Не поспішай звинувачувати у кожній своїй невдачі своїх батьків. Не ний і не носись зі своїми невдачами, вчися на них.

•••

7. До твого народження твої батьки не були такими нудними і нецікавими людьми, якими вони здаються тобі зараз. Вони стали такими, заробляючи на твоє безтурботне дитинство, стираючи свій одяг і слухаючи твою нескінченну балаканину про те, який ти класний. Тому, перед тим як вирушати рятувати ліси Амазонки від знищення жадібним поколінням твоїх батьків, спробуй для початку привести в порядок свою кімнату.

•••

8. Твоя школа відмінила поділ на переможців і лузерів, життя - ні. У деяких школах припинили ставити погані оцінки і дозволили скільки завгодно раз здавати тест. Це не має ні найменшого відношення до того, що відбувається в реальному житті.

•••

9. Життя не розділене на семестри, літніх канікул в ньому не існує, і дуже мало роботодавців зацікавлені в тому, щоб допомогти тобі знайти твоє власне «я». Тобі доведеться робити це в свій особистий час.

•••

10. Не плутай реальне життя з тим, що показують по телевізору. У житті людям доводиться більшу частину часу проводити не в кав'ярні, а на робочому місці.

•••

11. Підтримуй добрі стосунки з «очкариками-ботаніками». Швидше за все, один з них коли-небудь стане твоїм начальником.
Карта сайта ☺ → тут
Адміністратор
Адмін
Повідомлення: 2810
г. Гадяч
7 днів назад

Різниця між багатими і бідними.


1. Багаті заощаджують кошти і час.

$$$

2. Бідні витрачають все, що заробляють - багаті зароблене вкладають.

$$$

3. Бідні роздають щедрі чайові, а багаті в цьому стримані.

$$$

4. Бідний купує за ту ціну, яку йому пропонують, багатий всюди вимагає знижки.

$$$

5. Бідний завжди платить двічі - він оплачує свою скупість.

$$$

6. У багатої людини ніколи немає зайвих грошей, у бідного вони завжди є.

$$$

7. Багата людина не може собі дозволити здійснювати раптові покупки.

$$$

8. Правило забезпеченої людини «ми не настільки багаті, щоб купувати дешеві речі».

$$$

9. Багатий живе за коштами, а бідний вдає з себе перського шейха.

$$$

10. Бідний заробляє, як уміє, а багатий шукає, як заробити на всьому.

$$$

11. Бідний допомагає бідним, багатий допомагає багатим.

$$$

12. Багатий вкладає в те, що принесе дохід, бідний вкладає в те, що забезпечить витрата.

$$$

13. Дай багатому «копійку», і він заробить мільйон, дай бідному мільйон, і він його втратить.

$$$

14. Багатий контролює витрати - бідний ніколи не знає, куди пішли його гроші.

$$$

15. Бідний думає і розмовляє про гроші - багатий про це мовчить.

$$$

16. Гроші для бідного - це мета життя, гроші для багатого - це можливості.

$$$

17. Багатий керує грошима, а бідним керують гроші.

$$$

18. Бідний живе в кредит.

$$$

19. Багатий мислить конкретними завданнями і цифрами.

$$$

20. Бідний завжди потребує.

$$$

21. «Духовній людині не завадять ні гроші, ні влада».

$$$

22. Бідна людина бідна у всьому.

$$$

23. Дай бідному багатство і в ньому розкриються всі його слабкості.

$$$

24. По-справжньому багата людина, втративши все, не змінюється.

$$$

25. Бідний багатого ненавидить, багатий на бідного не реагує.

$$$

26. Багатий до бідного прислухається, а бідний багатого не чує.

$$$

27. У бідного всі винні, крім нього самого - багатий причини шукає в собі.

$$$

28. У будь-якого бідного прихований багатий.

$$$

29. Бідних відрізняє поспіх і відсутність терпіння.

$$$

30. Не кожен багатий по-справжньому багатий.
Редагувалось: 1 раз (Останній: 14 грудня 2018 у 08:22)
Карта сайта ☺ → тут
Адміністратор
Адмін
Повідомлення: 2810
г. Гадяч
7 днів назад

Два перевірених шляхів до успіху: який вибрати?



Томас Джефферсон, 3-й президент США, так боявся публічних виступів, що його звернення до Конгресу зачитував помічник.

Річард Бренсон з дитинства страждає на дислексію - практично не вміє читати і писати.

Стів Джобс визнавав за собою абсолютне невміння вибудовувати міцні партнерські відносини.

Однак, незважаючи на свої очевидні недоліки, кожен з цих людей - чудовий лідер.


Чи є загальний секрет, що дозволив їм домогтися настільки блискучих успіхів?

Такий секрет є, і його розкриває Маркус Бакінгем у своїй книзі «До біса недоліки!».

Маркус Бакінгем, знаменитий британський дослідник ефективного лідерства, в своїй книзі знайомить читачів з двома основними уявленнями про особисті та організаційні успіхи, які домінують в сучасному бізнес-співтоваристві. Кожне з них має свої достоїнства і може дозволити внести істотні корективи в свою роботу. Однак Бакінгем взявся з'ясувати, яка ж стратегія дозволяє досягти максимальної ефективності та домогтися стабільного успіху.

Стратегія 1. Девіз: «Визначте свої недоліки і виправте їх».


Плюси і мінуси:

Плюси:
+ Схвалення керівництва: як правило, керівникам подобаються співробітники, які об'єктивно усвідомлюють свої недоліки і працюють над їх усуненням;

+ Розширення горизонту можливостей: чим більшою кількістю навичок ви опануєте в процесі роботи над собою, тим більш універсальним фахівцем станете;

Мінуси:
- максимально ефективне навчання неможливе в сферах діяльності, пов'язаних з вашими недоліками: в цих областях ви зможете навчитися мінімуму, а отримані вами знання будуть поверхневими;

- сфокусувавшись на виправленні недоліків, ви не будете працювати з максимальною енергією і натхненням: виконуючи день за днем ​​завдання, які у вас погано виходять, ви дуже швидко перестанете отримувати задоволення від роботи, а значить, ваша ефективність впаде в рази.

Стратегія 2. Девіз: «Визначте свої сильні сторони і розвивайте їх».


Плюси і мінуси:

Плюси:
+ Культивуючи свої сильні сторони, ви маєте шанс стати унікальним фахівцем, який досконально знає обрану сферу;

+ Навчання буде максимально ефективним в тих сферах діяльності, які вам добре знайомі;

+ Фокусуючись на своїх минулих досягненнях, ви знайдете позитивний настрій і відчуєте прилив сил, а значить, продуктивність праці зросте;

Мінуси:
- акцент на сильні сторони може вимагати серйозного перегляду робочого графіка і, можливо, посадових обов'язків;

- такий підхід може увійти в конфлікт з традиційними методами управління персоналом.

Висновок:


Бакінгем встановив, що люди, які роблять акцент на розвитку своїх сильних сторін, проявляють велику психологічну стійкість, завзятість, впевненість в собі і ефективність.

Продуктивність праці, задоволеність роботою, професійне зростання у них вище, а відсоток звільнень зі служби - нижче.

Маркус Бакінгем рекомендує: якщо ви хочете домогтися успіху, використовуйте свої сильні сторони і забудьте про недоліки!

Цей висновок Маркуса Бакінгема заснований на 17-річному дослідженні, яке він провів, працюючи в Інституті Геллапа. Він зібрав і проаналізував думки 80 000 керівників і приблизно близько мільйона менеджерів.

Дослідник стверджує: не варто постійно займатися самокопанням і шукати в собі недоліки, щоб потім їх виправляти. Замість цього потрібно знайти свої сильні сторони і намагатися саме на них робити акцент на роботі і в особистому житті.

А керівнику важливо мати на увазі, що людей змінити неможливо і не варто вимагати від них того, що їм не дано. Потрібно виявляти їх існуючі таланти і допомагати розкривати сильні сторони. Збіг здібностей людини і роль, яку вона виконує, - ось до чого повинний прагнути кожний керівник.
Редагувалось: 1 раз (Останній: 18 грудня 2018 у 09:35)
Карта сайта ☺ → тут
Адміністратор
Адмін
Повідомлення: 2810
г. Гадяч
7 днів назад

Поради щодо досягнення мети.


1. Думайте письмово. Мети, якої немає на папері, не існує.

2. Задавайте мету безумовно, відповідаючи на питання: що, де, коли і як?

3. Обмежте мету в часі: мета без часу - це просто мрія.

4. Подумайте, кому досягнення Вашої мети принесе користь, крім Вас?

5. Формулюйте мету в позитивній формі в теперішньому часі.

6. Діліть мету на підцілі, готуйте детальний сценарій досягнення мети.

7. Візьміть на себе відповідальність за свої дії на шляху до мети.

8. Визначте проміжні результати досягнення мети.

9. Думайте про мету, а не про засоби її здійснення. Задайте кінцевий пункт призначення і йдіть.

10. Створіть образ майбутнього, де Ви досягли мети, і зафіксуйте цей образ.

11. Ведіть себе так, як якщо б успіх був Вам гарантований.
Карта сайта ☺ → тут
Адміністратор
Адмін
Повідомлення: 2810
г. Гадяч
7 днів назад

7 рад бізнес-перемог від найуспішнішого інвестора і одного з найбагатших людей в світі.



Ворен Бафіт:
Якщо ви всі такі розумні, то чому я тоді такий багатий.

phil_10 wiki

Ця знаменита фраза приписується чарівному американському дідусеві-мільярдеру. Ексцентричний чоловік із зовнішністю провінційного професора, проживає в скромному будинку в Омасі і часто роз'їжджає на старенькій «Хонді», купленій 10 років тому на вторинному ринку за якихось 700 баксів. На машині красується номерний знак з написом «thrifty», що перекладається як «розважливий». З цього знаку практично будь-який американець визначить, що це автомобіль Ворена Бафіта - найуспішнішого інвестора і світового багатія на прізвисько «Оракул з Омахи».

У віці 6 років Бафіт за 25 центів купив в магазині свого діда упаковку Сoca-Сola, а потім продав кожну з шести пляшок по 5 центів. Загальна виручка в результаті склала 30 центів, а прибуток 5 центів. Так хлопчик-бізнесмен отримав перший прибуток.

Отже, ось сім рад бізнес-перемог від найуспішнішого інвестора і одного з найбагатших людей в світі:

1. Багатство - це стан душі. «Я завжди знав, що буду багатий. Я ніколи не сумнівався в цьому ні на хвилину». - Ворен Бафіт.

2. Успіх - це щось більше, ніж великий банківський рахунок.
На запитання кореспондента телеканалу CNBC про те, що він вважає головним секретом успіху, Бафіт відповів так: «Коли людина доживає до мого віку і навколо нього є люблячі його люди, це і є успіх. І не важливо, скільки грошей в твоєму банківському сейфі. Також, важливо робити те, що ти любиш, і робити це добре. Я ніколи не зустрічав успішних людей, які займалися б тим, що їм не подобається. Життя таких людей виглядає жалюгідно».

3. Витрачайте менше, ніж заробляєте.
«Якщо ваше судно дало течу, краще витратити енергію на зміну корабля, ніж на латання дірок». - Ворен Бафіт.

Ви не зможете стати фінансово успішною людиною, якщо не вміє приборкати свої витрати. Ворен Бафіт відомий тим, що веде скромний спосіб життя, незважаючи на багатомільярдні статки. Він все ще живе в будинку, який купив в 1958 році за 31800 доларів, і їздить на старому Lincoln.

4. Не беріть споживчі кредити. Чим швидше ви зрозумієте, що споживацтво - це соціальна чума сучасності, підживлюється великими корпораціями з метою змусити вас працювати на них, тим швидше ви зможете відмовитися від непотрібних речей. Тільки дурень купує сьогодні те, що зможе відпрацювати тільки завтра. Оскільки один раз ваші робочі будні закінчаться, а борг все ще залишиться.

5. Вибирайте правильних кумирів «Проводьте час з людьми, яких ви вважаєте краще себе. Це допоможе вам рухатися в правильному напрямку». - Ворен Бафіт.

6. Азартні ігри - для дурнів..
«Правило № 1. Ніколи не втрачайте гроші.
Правило № 2. Ніколи не забувайте правило номер 1
». - Ворен Бафіт.

Одного разу Білл Гейтс зізнався, що часто б'ється об заклад з Бафітом, але при цьому на суму не більше одного долара.

7. Щедрість і достаток йдуть рука об руку.
«Серед мільярдерів, яких я знаю, немає таких, яких би гроші змінили до невпізнання. Якщо вони були придурками до того, як розбагатіли, то потім просто стали придурками з мільярдами». - Ворен Бафіт.

Щоб мати більше, потрібно більше віддавати, впевнений Ворен Бафіт, відомий також як філантроп і щедрий благодійник.

У 2006 року він перерахував 30 млрд. доларів до Фонду Білла і Мелінди Гейтс, що стало найбільшим пожертвуванням в історії доброчинності.
Редагувалось: 1 раз (Останній: 25 грудня 2018 у 12:03)
Карта сайта ☺ → тут
Адміністратор
Адмін
Повідомлення: 2810
г. Гадяч
7 днів назад

Як ефективно працювати. Поради від великих людей.



1. Не варто працювати допізна. Не всі великі люди проводили весь свій день за роботою.

Наприклад, філософ Мішель Фуко працював тільки з 9 до 15:00.

Бетховен працював зі сходу сонця і до полудня. Ніхто з них не висиджував навіть 12 годин.

2. Більше відпочивайте. Навіть в свої недовгі робочі дні, великі люди дуже часто відволікалися від свого заняття і влаштовували собі перерву.

Сократ, наприклад, часом міг просто зупинитися по серед вулиці і не рухатися протягом декількох хвилин.

Бетховен, як відомо, щоранку робив невелику пробіжку, або просто прогулювався по алеї. Він часто називав таке проведення часу «роботою під час прогулянки».

3. Не варто працювати в полудень. Звичайно, в кожному випадку є свої винятки, проте більшість геніїв ніколи не працювали в полудень.

Наприклад, Віктор Гюго любив після ранкової роботи над своїми творами покататися на двоярусному автобусі по Парижу і поспостерігати за тим, як працюють, можливо, майбутні герої його оповідань.

4. Зробіть перерву і поїжте. Перед тим, як сісти за стіл Черчілль навіть приймав ванну і одягав чистий одяг.

Для нас простих смертних, обід це швидкий перекус де-небудь на лавочці в парку або прямо в офісі, після якого ми відразу ж поспішаємо зайняти своє робоче місце.

5. Урізноманітнюйте своє життя. Дні великих людей були сповнені несподіванок і дивних різноманітностей дій. З цього можна зробити висновок, що, якщо ми хочемо досягти успіху, не варто зациклюватися на дрібницях, потрібно пробувати все і відразу.

Навіть похмурий німецький філософ, Іммануель Кант кожен день здійснював денну прогулянку або обідав разом з друзями.

Гандхі любив вдень ​​гуляти, довго купатися і ходити на масаж.
Карта сайта ☺ → тут
Адміністратор
Адмін
Повідомлення: 2810
г. Гадяч
7 днів назад

Дванадцять справ, які успішні люди встигають робити до обіду.

Якщо ви хочете стати більш успішними і здоровими, то постарайтеся скорегувати свій робочий графік таким чином, щоб ці 12 речей були зроблені ще до обіду:


1. Робіть список завдань на день напередодні ввечері. Не варто поспішати і робити завдання на день вранці або під час початку робочого дня. Краще розпланувати свій робочий день ще ввечері. Це не тільки дозволить спокійно все обміркувати, а й спокійно заснути вночі.

2. Висипайтеся. Відсутність повноцінного сну впливає на продуктивність і концентрацію уваги. Так само постійні недосипання призводять до запізнень і зайвому стресу на роботі. Більшості людей для повноцінного сну необхідно не менше восьми годин.

3. Ніяких: «Ще 10 хвилин»! Дуже легко вранці перевести будильник на 10 хвилин, потім ще ... ще ... і в підсумку втратити цілу годину. До того ж, такі короткі проміжки сну не можна вважати ефективними.

Будь-яка людина може стати «жайворонком». Ставте свій будильник раніше і прокидайтеся за першим (!) дзвінком. Спочатку це буде складно, але через пару тижнів ви зможете налаштувати себе на потрібний режим.

4. Робіть зарядку. Ті хто здійснює активні фізичні дії в денний час, частіше демонструють гострий розум і мають більший запас терпіння.

5. Заведіть ранковий ритуал. Не важливо що це буде: кава, зарядка, перегляд пошти ... головне щоб у вас було тихий час, який можна провести наодинці з собою.

6. Снідайте. Хороший сніданок заряджає вас енергією після довгої ночі. Готуйте собі здорові сніданки, і уникайте важкої їжі, на переробку якої і піде вся ваша енергія.

7. Приходьте в офіс вчасно. Якщо ви дотримуєтеся інших правил успішних людей, то похід на роботу буде для вас легкою бадьорою прогулянкою, а не гонкою з подоланням перешкод.

8. Звіряйте свої цілі з начальством або підлеглими. Всі ми знаємо приказку, що ланцюг міцний на стільки, на скільки міцна його найслабша ланка. Не забувайте, що ви працюєте в команді, і щоб бути впевненим, що ви рухаєтеся за потрібним курсом - обговорюйте цілі та пріоритети зі своїми колегами.

9. Почніть з найскладніших завдань. Не варто відкладати завдання, які вас турбують на кінець дня. Краще почніть з них, щоб вони не висіли похмурими хмарами цілий день.

10. Уникайте ранкових зборів. Ранковий час найпродуктивніший, і нерозумно його витрачати на наради, які можна перенести на другу половину дня.

11. Виділіть час на перевірку повідомлень. Перестаньте постійно перевіряти свою пошту. Краще виділіть на це окремий час щоб не відволікатися на протязі всього дня. Якщо ви турбуєтеся про те, що клієнти не будуть отримувати відповіді досить швидко, то перевіряйте пошту щогодини, але не частіше.

12. Робіть обідню перерву. Дозвольте собі відволіктися і пройтися. Можна навіть зайти в свою соц. мережу, щоб відправити кілька повідомлень - це навіть добре. Головне не зловживати цим і не намагатися прочитати свою новинну стрічку до самого кінця.
Карта сайта ☺ → тут
Адміністратор
Адмін
Повідомлення: 2810
г. Гадяч
7 днів назад

Як «теорія півгодини» може змінити ваше життя.

Ніщо не може замінити наполегливості: ні талант - немає нічого більш звичайного, ніж талановиті невдахи, ні геніальність - геній-невдаха вже увійшов в приказку, ні освіта - світ сповнений освіченими ізгоями.

Джон Кулідж:
Всемогутня лише завзятість і наполегливість. Девіз «піднажми / не здавайся» вирішував і завжди буде вирішувати проблеми людства.

Якщо ви запитаєте, яка найбільша причина всіх невдач, відповідь буде така - відсутність терпіння. Це, а також нестримне бажання негайного отримання результату і виконання всіх бажань, стоять в основі більшості провалів. Реальність така, що успіх вимагає часу. Великий успіх вимагає багато часу.

Річард Бренсон не став мільйонером за одну ніч. Мадонна не прокинулася одного ранку королевою поп-музики. Девід Бекхем не перетворився на супер футболіста за кілька тренувань.

Проте, є один спосіб, який спрацьовує для будь-якої людини і в будь-якій ситуації. Більшість людей прекрасно знають про нього, але ніколи не використовують. Навіщо? Адже набагато краще почекати поки світ сам впаде до ваших ніг. Однак світ, як правило, не поспішає відповідати вам взаємністю.

Тому візьміть на озброєння простий спосіб, який неодмінно приведе вас до успіху. Він називається «теорія півгодини».


Перевага цього методу полягає в тому, що він підходить абсолютно для всіх і легко інтегрується в будь-яким графіком. Загальна ідея полягає в тому, що ви робите одну невелику дію кожен день протягом півгодини, а потім, у міру вдосконалення – ускладнюєте.

Здається занадто очевидним, чи не так? Так. Але ви будете здивовані, як багато людей говорять про його банальності, але ніколи не зможуть зробити це.

Це може означати, що ви будете приділяти півгодини щодня для читання. Дурниця, чи не так? Але таким чином протягом одного року ви прочитаєте приблизно 24 книги і це більше, ніж більшість людей читають за десять років!

Ви можете присвятити півгодини в день вивчення іноземної мови або придбання інших корисних навичок. В результаті, до кінця року це буде рівнозначно повноцінним шеститижневим курсам! Непогано, так?

Як використовувати «теорію півгодини» для досягнення успіху.


✓ Отримуйте поглиблені знання, які цікавлять вас, придбайте нові спеціальності, отримуйте відсутній досвід. Через півроку ви почнете розбиратися в обраному напрямку, через рік або два станете фахівцем.

✓ Використовуйте півгодини щодня для досягнення мрії свого життя. Пишіть роман, вивчайте кунг-фу, розводьте рідкісних рибок, збирайте свій гоночний болід. Займайтеся тим, що ви відкладали весь час на потім через брак часу.

✓ Після деякого часу проходження «теорії півгодини», наприклад через півроку, озирніться назад і згадайте з чого ви починали. Ви будете вражені наскільки просунулися на своєму шляху за ці нещасні 30 хвилин в день.

✓ Не «їжте» себе, якщо ви відхилилися від свого графіка і пропустили кілька днів. Просто поверніться назад і продовжуйте з того місця, де ви зупинилися. Пам'ятайте, ви вже робите набагато більше, ніж всі інші люди.

✓ Будьте терплячі. Не чекайте миттєвих результатів. Для всього потрібен час і чим грандіозніше ваша мета, тим більше знадобиться кроків.
Редагувалось: 1 раз (Останній: 8 січень 2019 у 15:38)
Карта сайта ☺ → тут
Адміністратор
Адмін
Повідомлення: 2810
г. Гадяч
7 днів назад

Чудові поради для саморозвитку.


1. Спіть менше. Це - один з найважливіших вкладів, які ви можете зробити в те, щоб ваше життя стало більш продуктивним і гідним. Більшості людей потрібно не більше 6 годин сну для підтримки відмінного стану здоров'я. Спробуйте вставати всього на годину раніше протягом 21 дня, і це перетвориться у вас в міцну і потужну звичку. Пам'ятайте, що важливо не кількість, а якість сну. А тепер уявіть собі, що у вас з'явилося додатково 30 годин в місяць на набагато більші важливі для вас справи.

2. Щоранку виділяйте для себе по одній годині на те, щоб подумати над питаннями особистого розвитку. Подумки і візуально уявіть собі майбутній день, прослухайте музичні записи, які вас мотивують, або прочитайте що-небудь з класичної літератури. Використовуйте цей період спокою для підйому і пожвавлення свого духу на майбутній продуктивний день.

3. Не дозволяйте тим речам, які для вас важливіше всього, залишатися в тіні тих справ, які не настільки важливі. Кожен день знаходьте час, щоб перевірити себе:
«Чи було це найкраще використання мого часу і моєї енергії?». Управління часом є управління життям, тому керуйте своїм часом якнайкраще.

4. Зможете використовувати шматок гумки як тренувальний засіб для свого розуму, що змушує його фокусуватися тільки на позитивних думках і елементах вашого життя. Одягніть гумку на зап'ясті руки. Всякий раз, коли негативна або слабка думка намагається проникнути в ваш мозок, клацніть себе по зап'ястку гумкою. За рахунок зусиль при тренуванні ваш мозок буде асоціювати біль з негативним мисленням і у вас незабаром виробиться сильний позитивний настрій розуму.

5. Завжди відповідайте по телефону з ентузіазмом в голосі і відразу ж показуйте свою повагу до того хто подзвонив. Гарні манери дуже важливі. Для того щоб по телефонній лінії передалася ваша впевненість в собі, встаньте. Це додасть вашому голосу ще більше сили і переконливості.

6. Протягом дня у будь-якого з нас часом надходить натхнення і приходять блискучі ідеї. Слід постійно мати під рукою стопку карток невеликого розміру (можна навіть розміром з візитну картку, такі картки продаються в будь-якому канцелярському магазині) і ручку, щоб відразу ж зафіксувати суть прозріння. Прийшовши додому, перепишіть ідеї в зручне місце, наприклад блокнот, щоб перечитувати їх час від часу. Як зауважив Олівер Венделл Холмс: «Мозок людини, розтягнутий новою ідеєю, вже не стискається до свого колишнього розміру».

7. Кожен недільний вечір присвячуйте самому собі і зробіть це своєю постійною звичкою. Плануйте ретельно свій майбутній тиждень, уявляйте візуально всі свої зустрічі і те, чого ви хочете на них добитися, читайте нові матеріали і надихаючі книги, слухайте тиху заспокійливу музику і просто розслабляйтеся.

8. Завжди пам'ятайте важливе правило, що якість вашого життя є якість вашого спілкування. Важливо не тільки те, як ви спілкуєтеся з іншими. Ще важливіше те, як ви спілкуєтеся з собою. На чому ви зосередитеся, те і отримаєте. Якщо ви шукаєте позитивного результату, він таким і буде. Це - фундаментальний закон природи.

9. Зосередьтеся на цілі, а не на результатах. Іншими словами, робіть роботу з тієї причини, що вам це подобається, або тому, що це комусь допоможе або дасть корисний досвід. Не робіть нічого тільки за гроші або заради визнання. Вони прийдуть самі собою. Саме так влаштований світ.

10. Щоранку смійтеся по п'ять хвилин перед дзеркалом. Стів Мартін саме так і поступає. Сміх запускає безліч корисних хімічних реакцій в нашому організмі, які призводять нас в прекрасний і радісний стан. Сміх також призводить тіло в стан рівноваги.
Карта сайта ☺ → тут
Сторінки: 1 2 3 Наступна Останній

Швидка відповідь

У вас немає прав, щоб писати на форумі.
Наверх
Вниз