Секрети Успішного Життя

Життя має свої секрети. Ці секрети і визначають нашу якість життя, щастя і успіх.
Адміністратор
Адмін
Повідомлення: 2695
г. Гадяч
1 день назад

Справжнє, успішне життя - це подолання. Ми живемо, якщо ми наполегливо вчимося перемагати.
Сила духу, сила волі - це справжня сила.

Поради для успішного життя.

Життя має свої секрети. Ці секрети і визначають нашу якість життя, щастя і успіх.

1. Як жити легко? Вчимося бути простіше.
2. Двадцять дві щоденні справи, які покращують наше життя.
3. Тридцять принципів мудрого життя.
4. Як знайти свою справу?.
5. Прості секрети мотивації, працездатності і успіху.
6. Поради Білла Гейтса молодим людям.
7. Різниця між багатими і бідними.
8. Два перевірених шляхів до успіху: який вибрати?.
9. Поради щодо досягнення мети.
10. 7 рад бізнес-перемог від найуспішнішого інвестора і одного з найбагатших людей в світі.
11. Як ефективно працювати.
12. Дванадцять справ, які успішні люди встигають робити до обіду.
13. Як «теорія півгодини» може змінити ваше життя.
14. Чудові поради для саморозвитку.
15. Десять секретів багатства, про які не пишуть в книгах.
16. Дональд Трамп: чому пристрасть важлива для бізнесу.
17. Головні якості для досягнення фінансової свободи.
18. 10 правил успішної людини від світових психологів.
19. 10 причин для щоденних записів.
20. Як бути продуктивним?.
21. Чортова дюжина корисних звичок.
22. Самомотивація або як мотивувати себе.
23. Як доводити почате до кінця?
24. Думки лідерів.
25. 20 головних правил життя, які скоротять ваш шлях до успіху.
26. Як все встигати: 5 ступенів.
27. 12 способів отримати все, що захочеться.
28. Правила переконливої ​​мови.
29. Мільйонер Роберт Флетчер про гроші і книги.
30. Махатма Ганді: 10 порад про зміну життя.
31.

Перемоги над собою - це справжні перемоги. Життя сильної людини - це справжнє життя.
Редагувалось: 19 раз (Останній: 21 червня 2019 у 15:31)
Карта сайта ☺ → тут
Адміністратор
Адмін
Повідомлення: 2695
г. Гадяч
1 день назад

Десять секретів багатства, про які не пишуть в книгах.

1. Кращий час для успіху.


Немає кращого часу, щоб почати ставати успішним, швидко змінюватися і накопичувати багатство, ніж прямо зараз. Те, як Ви проживаєте сьогоднішній день, визначає, яким Ви станете в майбутньому.

2. Дивіться вдалину.


Коли Ви щось купуєте, завжди слідкуйте за тією річчю ​​з точки зору довгострокового ефекту. Тобто дивіться не на те, скільки витратите формально, а скільки вкладень це зажадає в майбутньому (не тільки фінансових, а й трудових або тимчасових).

3. Нездорове ставлення до грошей.


Багато людей відчувають до грошей дві протилежні емоції - любов і ненависть. Люблять, тому що можна робити покупки і отримувати позитивні емоції. Ненавидять, тому що, коли їх не вистачає, виникає відчуття, що гроші контролюють їхнє життя. Якщо немає грошей, люди беруть в борг або кредит. Відмовтеся від емоційних покупок і кредитних карт.

4. Неправильне програмування.


Більшість людей вважають гроші цінністю. Це не так. Гроші - це просто папірці. Якщо Ви ставите метою "Хочу мільйон доларів" - це безглуздо. Насправді ви говорите, що хочете купу папірців. Робіть так, щоб мета була реальною, а не просто хочете грошей. Саме тому багаті люди не тримають багатство в грошах.

5. Гроші vs цінність.


Гроші ростуть самі, коли ми фокусуємося на створенні цінностей. Необхідно навчитися створити цінність, в якій потребують інші. Тоді Ви будете заробляти хороші гроші. Чому багато людей, які виграли гроші в лотереї, швидко втрачали їх? Тому що не вміли створювали цінність.

6. Як не треба думати.


Якщо Ваше оточення негативно ставиться до грошей, каже, що гроші - зло, а багатство псує людей, підсвідомість програмується проти досягнення багатства. Такий підхід треба міняти.

7. Оцінка покупки.


Одна з шкідливих звичок - то, що ми ніколи не вважаємо, скільки реально коштує покупка. Не знаємо, скільки годин роботи, енергії і сил змушені будемо вкласти, щоб дозволити собі ту чи іншу річ. Вбудуйте звичку оцінки покупки перш, ніж її здійснити. Подумате, скільки грошей Ви б заробили, шляхом грамотного інвестування цієї суми.

8. Використання грошей коштує.


За фінансові операції, які ми здійснюємо, беруть комісію. Багато людей не звертають на це увагу, але найчастіше це велика сума. Чи готові Ви взяти, і більше 15% робочого дня вбити даремно через те, що знімаєте гроші в чужому банкоматі?

9. Успішні люди не зберігають стан в грошах.


Багаті люди мають активи, бідні - кредити, борги і зобов'язання. Потрібно зберігати стан в активах для того, щоб рятувати його від інфляції.

10. Інвестуйте в своє навчання.


Навчання - найцінніший Ваш актив. Напрацьовує нові навички, Ви можете більше заробляти. Або навчитися навичкам бізнесу, і зробити так, щоб заробляли не Ви, а інші заробляли Вам.
Карта сайта ☺ → тут
Адміністратор
Адмін
Повідомлення: 2695
г. Гадяч
1 день назад

Дональд Трамп: чому пристрасть важлива для бізнесу.


Ви повинні любити те, чим займаєтеся, - інакше ви ніколи не досягнете успіху в житті. Якщо ви любите свою роботу, то будете трудитися не покладаючи рук, спробуєте перевершити свої досягнення і в підсумку станете набагато більше насолоджуватися життям.

Найголовніші моменти на шляху до успіху - знати свою справу і любити те, що робиш. Це дозволяє вирішувати безліч складних проблем.

Ось найперший абзац з моєї першої книги «Мистецтво укладати угоди»:

«Я не займаюся цим заради грошей. У мене достатньо грошей - більше, ніж мені може коли-небудь знадобитися. Я роблю це заради самої справи. Укладення угоди для мене - мистецтво. Хтось пише на полотні прекрасні картини, хтось складає чудові вірші. Я люблю укладати угоди - і бажано великі угоди. Я ловлю свій кайф в цьому».

З тих пір минуло двадцять років, а я як і раніше заключаю угоди - великі угоди. І на цьому досі ловлю свій кайф. Це працює. Я віддаюся своїй пристрасті - і гроші самі пливуть до мене.

Зараз я набагато багатше, ніж тоді, коли писав свою першу книгу. Я з такою пристрастю ставлюся до своєї справи, що для мене у всьому світі немає кращого заняття - і це чудове почуття. Іноді навіть не можу заснути. Мені дуже хочеться встати і знову віддатися роботі.

Не думайте про те, як заробити гроші. Замість цього задумайтеся: що корисного і цінного ви можете зробити для людей, для вашого міста чи району. Що необхідно змінити на краще? Що слід зробити більш ефективним? Яку проблему ви могли б вирішити? Які потреби задовольнити? І - найголовніше - яка робота доставила б вам задоволення?

Звичайно, за роботу потрібно отримувати гроші - і ви їх отримаєте, якщо будете робити щось, що має вартість для інших.

У грі під назвою «життя» гроші - це спосіб підраховувати очки. Але справжнє задоволення отримуєш не від підрахунку очок, а від тієї радості, яку відчуваєш, знайшовши творчий спосіб «забити м'яч у ворота». Знайдіть свою пристрасть в тому, щоб робити щось корисне для інших, - і гроші прийдуть.

Сказане може здатися спрощенням, однак я заробив не один мільярд доларів, дотримуючись цієї простої філософії. Багато хто до цих пір переконані, що я стартував, уже маючи великі гроші, отримані мною від батька. Насправді ж на початку своєї ділової кар'єри я практично нічого не мав. Батько не дав мені великих грошей - але він дав мені хорошу освіту і просту формулу успіху: роби те, що любиш. Шукайте у всьому, що робите, свою місію, якусь велику мету крім грошей, щось, що здатне пробудити вашу пристрасть. Знайдіть щось більш високе, ніж просто жадібність, властиву людям, яких не турбує ніщо, крім грошей.

Розширюйте свої горизонти. Задовольняйте потреби людей у ​​всьому, в чому тільки можна. Творіть красу, підвищуйте ефективність, забезпечуйте здоровий спосіб життя і фінансову безпеку, створюйте можливість заробітку для якомога більшої кількості людей.

Будь-яка робота, якщо робити її по-справжньому, вимагає пристрасті. Сторож, офіціант, клерк в приймальні вітають кожного відвідувача з радістю. Не важливо, яку роботу ви виконуєте зараз. Робіть її з усією пристрастю - і диво станеться. Ви перетнетеся з потрібною людиною - і вас помітять. Я бачив це безліч разів.

І наскільки ж більше пристрасті потрібно, щоб стати великим підприємцем або творцем!

Знайдіть гідне заняття - і не задайтеся йому з усією пристрастю душі і серця. Без пристрасті життя стає нудним і тьмяним. Пристрасть надає людині внутрішню силу, що дозволяє вистояти і не здатися.

Моя перемога з проектом Grand Hyatt була б неможлива без відданості справі, наполегливості і наполегливої ​​праці. Я дуже люблю перетворювати непотрібні і занедбані речі в корисні і красиві, і це прагнення підтримувало мене у всіх випробуваннях. Мій ентузіазм залучав безліч інших людей до моїх проектів - людей, що поділили мою мрію.

Як знайти в собі цю пристрасть?


Спробуйте зробити так. На момент відкладіть в сторону всі упередження і раціональні оцінки. Почніть мріяти про те, що ви дійсно хотіли б робити з усією душею.

Якби вам в житті судилося зробити одну-єдину річ - що б це було?

Чим ви здатні займатися з такою пристрасною самовіддачею, яка змусить вас забути про час?

Що доставляє вам таке задоволення, що ви готові робити це за будь-яких обставин, навіть якщо вам не заплатять ні цента?

Що може відвести вас за межі реальності і принести справжнє натхнення?

Але будьте реалістом. Робити те, що любиш, означає робити те, що вмієш. Подумайте про свої сильні сторони. Знайдіть те, що ви вмієте робити добре. Згадайте про ваших унікальних здібностях, про те, що ви вже зробили - і чим пишаєтесь. Що дається вам найбільш просто? І, якщо ви думаєте про те, що любите, - думайте глобально!

Думайте про великі досягнення.


Про радість звершення, яку вам дасть ваша робота. Втім, коли ви працюєте над тим, що любите, - це вже не робота. Сама ваша активність стає джерелом додаткової енергії.

Стів Джобс, засновник компаній Apple і Pixar, - пристрасний фанатик комп'ютерних технологій. Він не найкращий з комп'ютерних дизайнерів - але він самий пристрасний. Саме пристрасність Джобса зробила його одним з найбільш яскравих новаторів всього покоління. Пристрасть набагато важливіше розуму або таланту. Мені доводилося бачити, як по-справжньому талановиті і дуже розумні люди терпіли невдачу через відсутність пристрасті. Я називаю їх «люди ідеї». Думаю, вам вони теж траплялися. У них завжди чудові нові ідеї, які вони хотіли б реалізувати в майбутньому, ось тільки ніяких зусиль до їх реалізації вони не докладають. Ідеї ​​народжуються в їх головах - але ніколи не добираються до їх серця. А без серця будь-яка ідея швидко видихається. Самі по собі ідеї легковагі і розпливчасті. Щоб перетворити їх в камінь, бетон і скло, необхідна колосальна пристрасть.

Необхідно спустити ідеї з небес на землю. Внесіть в ваші ідеї всю вашу емоційність - і швидше, поки вони не розчинилися в блакитному серпанку!

Пристрасть - це магічний інгредієнт, що заряджає вас лютим драйвом, необхідним для того, щоб втілити задумане в життя.
Карта сайта ☺ → тут
Адміністратор
Адмін
Повідомлення: 2695
г. Гадяч
1 день назад

Головні якості для досягнення фінансової свободи.



1. Дисципліна.


Це мабуть найважливіша риса, якою повинен володіти той, хто прагне досягти фінансової свободи.

Ключ до успіху - це не хаотичне виконання різних дій. Це постійне і регулярне виконання одних і тих же дій, які приносять позитивний результат. Постійне виконання одних і тих же дій - це ні що інше, як рутина. Рутина мало кому подобається. Часом її просто не ненавидиш, часом від неї нудить. Але саме від рутинних дій залежить результат. Тому дисципліна - це перше, чого треба навчитися.

2. Терпіння.


Часом результати здаються практично непомітними, часом відсутні взагалі. Рух вперед здається настільки повільним, що черепаха і та виглядає спринтером. Від усього цього хочеться все кинути, почати щось нове. Тут без терпіння ніяк.

Терпіння і продовження руху в обраному напрямку - це ще один ключ до успіху. Поки ми кидаємося з боку в бік, починаємо працювати то з одним проектом то з іншим, ми кожен раз починаємо все з нуля.

Зверніть увагу, хто досягає найкращих результатів: той, хто працює довгий час з однієї і тієї ж компанією або той, хто працює відразу в декількох або постійно змінює компанії?

Ті, хто постійно змінюють компанії, ніші і сфери діяльності, рідко десь досягають успіху! Їм постійно не вистачає терпіння. Саме терпіння дозволяє долати труднощі і досягати успіхів в обраній діяльності.

3. Холоднокровність.


Ще одна незамінна риса характеру успішної людини. Особливо це стосується тих, хто займається інвестиціями. Тут має бути вироблено холоднокровне ставлення до грошей. Особливо до втрати грошей. Адже не все виходить так, як ми плануємо. Досить часто відбувається так, що ми працюємо над якимось проектом, витрачаємо на нього час і гроші, а він потім виявляється збитковим. Також ніколи не знаєш, що буде далі з вкладеними грошима. Ніколи не знаєш, яка інвестиція виявиться вдалою, а яка навпаки. Те ж саме стосується і результатів. У когось результати приходять швидше, у когось пізніше. До того, що Ви рухаєтеся повільніше, ніж інші, треба також ставитися холоднокровно і терпляче йти своїм шляхом. Холоднокровне ставлення до невдач і втрат також не менш важлива якість для досягнення успіху!
Редагувалось: 1 раз (Останній: 20 лютого 2019 у 08:12)
Карта сайта ☺ → тут
Адміністратор
Адмін
Повідомлення: 2695
г. Гадяч
1 день назад

10 правил успішної людини від світових психологів.



1. Розвивай в собі настрій, повний любові до справи, якою ти займаєшся, не забуваючи про те, що це твій вибір!

••• ••• •••

2. До випробувань готуйся подумки і фізично. Умій бути здоровим душею і тілом. Не вмієш - учись!

••• ••• •••

3. Отримуй задоволення від майбутнього випробування тебе в новому статусі.

••• ••• •••

4. Будь завжди позитивно налаштований. Не бійся ставити перед собою складні завдання. Стрес - наслідок невпевненості, тому вір і довіряй собі.

••• ••• •••

5. У будь-якій ситуації можна розчинятися в тому, що ти робиш в даний момент. Не живи в минулому і не проживають майбутнє сьогодні - це рівносильно поразці. Будь в сьогоденні!

••• ••• •••

6. Думка матеріальна. Контролюй свої думки. Якщо твій розум спокійний, то і тіло не буде затиснуте. Пам'ятаєш, звідки беруться хвороби? І навпаки, м'язова напруга свідчить про психологічний конфлікт - шукай причину в своїх думках, відпускай ситуацію.

••• ••• •••

7. Якщо не можеш змінити ситуацію, зміни ставлення до неї. Ми завжди бачимо ситуацію, таким чином, яким здатні цю ситуацію побачити. Займайся самоосвітою, розширюй бачення.

••• ••• •••

8. Зосереджуйся на тому, що тобі дано контролювати, і відключись від того, що вище твоїх можливостей. Умій вчасно зупинитися, щоб набратися сил і подолати вищу планку.

••• ••• •••

9. Зазнавши поразки, сприймай її як досвід. Розуміння своїх помилок повинно привести тебе в подальшому до перемоги. Не опускай руки і не відходь в сторону, як невдаха.

••• ••• •••

10. Головне - отримуй задоволення і радість від будь-якого процесу, чим би ти не займався: спортом, навчанням, бізнесом, сім'єю. І тоді удача буде з тобою !!!


Хочеш, щоб тобою захоплювалися, - працюй над собою!
Редагувалось: 1 раз (Останній: 25 лютого 2019 у 16:29)
Карта сайта ☺ → тут
Адміністратор
Адмін
Повідомлення: 2695
г. Гадяч
1 день назад

10 причин для щоденних записів.

1. Зливайте стрес на папір.


Вираз власних думок через письмові нотатки - це своєрідна терапія. Проблеми, думки, спогади заповнюють ваш розум.
«Виговоріться», складіть всі свої біди під прес-пап'є: папір все стерпить.

2. Очистіть розум.


Виписуючи всі думки і плани, які відвідали вас за день, ви зможете звільнити вашу голову для нових ідей. Крім того, неоформленні думки на папері легше систематизувати.

3. Вдосконалюйте навички письма.


Щоденні записи - це щоденні тренінги. Чим більше і частіше ви пишете, тим правильніше ви це робите, тим легше вам висловлювати свої думки.

4. Заробляйте.


Письменницька праця сьогодні затребувана, а журналістська - ще більше. Сходили в новий ресторан? Запишіть свої враження і віддайте матеріал в місцеву газету. Може бути, вам сподобається це, і ви будете займатися такими оглядами постійно.

5. Зосередьтеся.


Замість того, щоб протягом дня розпорошуватися на мільйон повідомлень в Асьці, Твіттері соціальних мережах, просто спробуйте зробити кілька письмових заміток. Увечері ви зведете їх в кілька вагомих тез, і, якщо знадобиться, викладіть в своєму блозі.

6. Вдосконалюйте комунікативні навички.


Письмова мова розвиває і усну річ. Мовні засоби тяжіють до спрощення, інтернет вимагає від нас стислості, і ось уже ми помічаємо, що часто важко сформулювати вголос те, що думаємо. Щоденник допомагає позбутися від недорікуватості.

7. Дізнайтеся, чого ви хочете.


Багато людей страждають від внутрішньої дисгармонії. Їм не вдається зрозуміти, чого вони насправді хочуть в житті. Записи дають вам можливість ще раз повернутися до ваших минулих думках, по-іншому оцінити цілі і плани, зрозуміти, в якому напрямку вам рухатися.

8. Розвивайте аналітичне мислення.


Коли ви висловлюєте думки на папері, ви змушені надати їм будь-яку форму. Ви вчитеся вибудовувати лінію оповідання, а також закінчувати розповідь будь-яким висновком. Це і виховує в вас звичку аналізувати ситуацію перш, ніж почати діяти.

9. Відпочиньте від цивілізації.


Століття технологій неймовірно стомлює. Все, що тільки можна зробити на комп'ютері, ми намагаємося зробити на комп'ютері. Ми намагаємося позбавити себе від зусиль за допомогою досягнень техніки. Дотик до таких забутих і простих речах, як папір і ручка, допомагає зупинитися, заспокоїтися, відчути себе живим, а світ зробить реальним.

10. Познайомтеся з собою.


Часи стрімко змінюються, і ми змінюємося в місці з ними. Через два місяці ви вже не згадаєте про ті страхи, сумніви, переконання, які актуальні для вас в даний момент. Не пригадаєте, якщо тільки не прочитаєте свої записи.

Ми часто повторюємо:

«Це мені не властиво», «Я так ніколи не вступлю», «Мені це і в голову б не прийшло».

Насправді ваш щоденник допоможе вам в першу чергу пізнати самого себе. Мотиви ваших дій, передбачувані цілі, еволюція ідей - все це ваш безцінний досвід, збори помилок, на яких ви вчитеся.
Редагувалось: 1 раз (Останній: 28 лютого 2019 у 12:24)
Карта сайта ☺ → тут
Адміністратор
Адмін
Повідомлення: 2695
г. Гадяч
1 день назад

Як бути продуктивним?



Кожен прагне до того, щоб витрачати часу на завдання менше, а результату отримувати більше. Про звичаї продуктивних людей написано дуже багато, ось список з 35 навичок з інфографіки «Як бути продуктивним» Анни Вайтел (Anna Vital) з Funders and Founders, щоб перевірити себе і зачерпнути щось нове.

Інтернет.


1. Обмежте час відповіді на більшість листів однією хвилиною.

2. Якщо ви не розумієте суті листа, не витрачайте на нього свій час.

3. Вимкніть новини. Як правило, нічого важливого вони вам не розкажуть.

4. Не відповідайте на телефонні дзвінки без крайньої необхідності (а вона буває досить рідко).

5. Використовуйте "гарячі" поєднання клавіш.

Одяг.


6. Визначтеся з оптимальною щоденною уніформою.

7. Вибирайте речі з практичних тканин.

8. Майте з собою одяг на випадок негоди.

9. Позбувайтеся того, що ви не носите.

Поведінка.


10. Візуалізовуйте свої цілі.

11. Починайте відразу, не відкладайте важливі справи на потім.

12. Будьте впевнені навіть коли сумніваєтеся. Рішучість - вже продуктивність.

13. Якщо ви зайшли в глухий кут - намалюйте собі ментальну карту.

14. Прочитавши щось корисне - запишіть, щоб не забути.

15. Якщо вам нікуди записати - використовуйте диктофон.

Тіло.


16. Боріться зі стресом - займайтеся спортом.

17. Спіть більше - і ви станете більш ефективним.

18. Якщо відчуваєте, що сили закінчуються - дайте собі відпочити.

Розклад дня.


19. Складіть собі розпорядок дня.

20. Визначте для кожного дня один головний пріоритет.

21. Починайте з простих завдань.

22. Відмовтеся від непродуктивних зустрічей.

23. Зроблене краще, ніж ідеальне.

Харчування.


24. Харчуйтеся за графіком.

25. Вибирайте корисну їжу.

26. Використовуйте доставку їжі, щоб зекономити час.

27. Побудуйте відносини з вашим улюбленим кафе.

Розум.


28. Використовуйте закон Парето. Які 20% роботи приносять вам 80% результату?

29. Зосереджуйте на важливому, позбавляйтеся від термінового.

30. Думайте про результат перш, ніж почати.

31. Заведіть свою особисту "Книгу ідей".

32. Скорочуйте кількість дрібних рішень на кшталт "що одягти сьогодні".

33. Навчіться ігнорувати - ви не повинні відповідати всім і на все.

34. Не бійтеся своїх чернеток - ви завжди зможете переписати їх заново.

35. Ставтеся до свого часу як до грошей.
Карта сайта ☺ → тут
Адміністратор
Адмін
Повідомлення: 2695
г. Гадяч
1 день назад

Чортова дюжина корисних звичок.


1. Звичка: вивчив - застосував.


Напевно, за вашими плечима вже кілька прочитаних книг, а може і не один десяток. Але що, з того, що ви дізналися, ви реально використовуєте в своєму житті?

Знати і Робити це різні речі.

Людина, яка прочитала всього одну книгу і застосовує на практиці все, що вона там дізналася, досягне набагато більшого успіху, ніж більшість людей, які продовжують читати і не діють.

Так що з цього дня заведіть собі звичку - Вивчив - Застосував.

Дізналися щось нове і тут же на практиці застосували. Не відкладайте, не читайте далі. Дійте!

2. Звичка - кожен день робити щось.


Заведіть собі за правило - щодня робити хоча б один крок, який буде рухати вас до успіху. Нехай це буде справа на 5 хвилин, але не давайте собі спуску. Навіть якщо це вихідний і вам дуже лінь - встаньте і зробіть що-небудь. У році 365 днів. Якщо кожен день робити по 1 кроку, то це буде 365 кроків. Поступово це буде тренувати вашу самодисципліну, мотивувати вас і піднімати самооцінку. Тому кожен день робіть крок до вашого успіху.

3. Звичка - орієнтація на результат і дію.


Тільки дії і результати будуть рухати вас вперед. Ви можете скільки завгодно планувати, роздумувати, вивчати - але вперед ви будете просуватися тільки в одному випадку - якщо будете діяти. Тому повісьте на видне місце нагадування у вигляді питання - ТЕ, ЩО Я роблю ЗАРАЗ, просуватиме МЕНЕ ВПЕРЕД ЧИ НІ?

4. Звичка - постійно працюйте над підвищенням вашої компетентності.


Розвивайте свої знання, навички та досвід. Але дійте вибірково, концентруйтеся тільки на те, що стосується вашої сфери діяльності. Не треба ковтати все підряд, вчіться відокремлювати зерна від плевел. Чим досвідченіший ви стаєте, тим менше часу вам потрібно для аналізу ситуації, прийняття рішення та отримання потрібного результату. Таким чином, збільшуючи свої знання, ви підвищуєте свою ефективність в одиницю часу.

5. Звичка - думати про рішення, а не про проблему.


Проблема зникне тільки в одному випадку - якщо ви зосередитеся на її вирішенні і почнете втілювати в реальність план по її усуненню. Всі інші уявні коливання ні на міліметр руху вперед не будуть вас просувати.

6. Звичка - робіть не те, що простіше, а те, що необхідно.


У будь-який момент часу і на будь-якій стадії вашого розвитку існує найважливіша справа, реалізація якої в даний момент дасть найбільший результат. І часто, це сама трудомістка або складна справа. Ваш часовий ресурс обмежений. Тому робіть тільки такі справи. Не затягуйте і не чекайте, поки вони самі вирішаться. А прості речі ви завжди встигнете зробити, або доручити комусь іншому.

7. Звичка - радіти в негативних ситуаціях.


Щоб з вами не трапилося, шукайте в цьому щось позитивне. Налаштовуйтеся на можливості, які перед вами відкриваються. Ця приказка - Все, що не робиться - Все на краще - повинна увійти у вашу звичку.

8. Звичка - інвестуйте в себе, а не в атрибути успіху.


Багато людей, досягнувши певних результатів, починають спочивати на лаврах. У підсумку - зупинка в розвитку, а через деякий час - відкочування назад. Тому не зупиняйтеся на досягнутому. Інвестуйте в першу чергу в себе - свої знання, навички, досвід. А вже потім балуйте себе атрибутами успіху.

9. Звичка - шукайте суть-факти чому ви цього хочете, а не схвалення або підтримку.


Більшість людей спочатку приймають рішення. І тільки потім починають їх обґрунтовувати, шукаючи щось таке, що підтвердить їх вибір, а також звертаються за допомогою і підтримкою до інших людей. Але для досягнення успіху необхідно спочатку зібрати факти і докопатися до суті, на основі яких і приймати остаточне рішення.

10. Звичка - ваша основна думка - що я хочу і як цього досягти?


Це основна звичка. Щовечора задавайте собі це питання - Що я хочу і як цього досягти? Всі свої дії аналізуйте виходячи з відповідей на це питання.

11. Звичка - доводити кожну справу до результату.


Якщо вже взялися за щось, то дійте, поки не буде досягнутий кінцевий результат. Недоведена справа зажадає зайвої витрати часу на повторне входження в курс справи. Адже вже через добу ви не будете пам'ятати всіх нюансів.

12. Звичка - любити час.


Успішна людина оцінює свою ефективність тим, скільки вона заробляє за годину. Вона цінує свій час і тому за одну годину робить те, що звичайна людина робить за день або навіть більше. Тому і година успішної людини коштує дуже дорого.

13. Звичка - відпочивати і святкувати.


Людські ресурси не безмежні, ви можете працювати тиждень, два, місяць. Але ваша загальна ефективність буде знижуватися. І рано чи пізно ви просто звалитесь з ніг. Тому один раз в тиждень повністю присвятіть собі і своїм слабкостям.
Редагувалось: 1 раз (Останній: 11 березня 2019 у 15:48)
Карта сайта ☺ → тут
Адміністратор
Адмін
Повідомлення: 2695
г. Гадяч
1 день назад

Самомотивація або як мотивувати себе.


Немає бажання працювати або приступити до виконання важливого завдання? Нижче ви познайомитеся з декількома прийомами подолання низької мотивації.


Виконайте дані рекомендації послідовно. Це важливо.

КРОК 1: Опишіть бажаний результат.


Опишіть декількома словами, що потрібно зробити. Здійснити продаж, навчиться говорити англійською, познайомиться з потрібною людиною. Це повинна бути завершена дія з конкретним результатом. Мозок людини не сприймає абстрактних, розмитих бажань. Це важливий крок, якщо хочете зрозуміти як мотивувати себе. Час виконання: 1 хвилина.

КРОК 2: Уявіть майбутній результат.


Закрийте очі і уявіть свій досягаємий результат. Прокрутіть в своїй уяві короткометражний фільм. Ви в головній ролі. Дивіться на все, що відбувається очима очевидця. І в швидкому темпі переглянте всі події, починаючи з цього моменту до моменту досягнення бажаного результату. Саме того результату сформульованого в декількох словах на першому кроці. Це дозволить побачити ланцюжок дій потрібних для отримання результату. Час виконання: 5 хвилин.

КРОК 3: Уявіть, з чого все почалося.


Закрийте очі і уявіть, з чого починався ваш шлях. Прокрутіть в своїй уяві такий же короткометражний фільм. Ви в головній ролі. Дивіться на все, що відбувається очима очевидця. І в швидкому темпі прогляньте всі події, починаючи з дитинства і до цього моменту. Побачивши як багато ви вже встигли зробити, визнайте свої успіхи сказавши «Який я молодець, я стільки вже досяг». Це дозволить вам побачити, як багато ви досягли за своє життя саме в цій справі. Ця вправа схожа на попередню, тільки тепер ви уявляєте не майбутнє, а свої минулі успіхи. Час виконання: 5 хвилин.

КРОК 4: Напишіть список всіх кроків.


Візьміть аркуш паперу і напишіть список всіх кроків потрібних для досягнення результату. Після цього на новому аркуші паперу розбийте кожен крок ще на кілька кроків. Вам потрібно ділити кроки настільки щоб кожен з пунктів списку відповідав простої дії на 1 - 2 години безперервної дії. Зазвичай для отримання результату нам потрібно зробити не один крок, а кілька. Тому краще записати всі кроки в один список. Також запам'ятайте, головну причину низької мотивації - в абстрактних і неясних завданнях. Як вже було сказано, мозок людини сприймає тільки конкретні завдання. Абстракція - вивчити англійську мову, настільки загальна і неясна що зникає будь-яке бажання діяти. А ось коли у вас перед очима чіткий список справ і кожна справа вимагає не більше 2 годин на завершення - все що залишається, взяти і зробити. Час виконання: від 10 хвилин до 1 години.

КРОК 5: Встановіть терміни.


Встановіть дати для кожного пункту зі списку, які необхідно завершити.
Золоте правило розрахунку часу: після встановлення крайньої дати або години завершення справи - помножте її на 2. Ми завжди схилі перебільшувати свої можливості, і не вміємо чітко розрахувати час на заняття, яке виконуємо вперше. Тому дотримуйтеся простого правила і множте час на 2. Терміни обов'язкові. Без термінів ми просто будемо відкладати виконання справи. Час виконання: 5 хвилин.

КРОК 6: Розпочніть виконання.


Приступіть до послідовного виконання плану. Виберіть перший крок зі списку, визначте час виконання (припустимо 1 година), приступите до виконання. Не зупиняйтеся і доведіть справу до кінця. Після цього нагородіть себе, чим небудь. Викресліть справу зі списку і приступайте до наступного пункту. Ключовим моментом на цьому етапі є - доведення справи до кінця. Будь-яке переривання, відкладання справи, є нічим іншим як віддаленням отримання бажаного результату. Швидшого способу отримати бажане просто не існує.
Карта сайта ☺ → тут
Адміністратор
Адмін
Повідомлення: 2695
г. Гадяч
1 день назад

Як доводити почате до кінця?



1. Складайте списки справ.


Візьміть ручку і листок, відкрийте спеціальну програму або додаток і прямо зараз складіть список всіх справ, що панують над вами. Відпочиньте на 10 хвилин, розслабтеся, адже ви вже виплеснули все, що вас хвилює, на папір / екран. Поверніться до списку, погляньте на нього критично: яка з перерахованих вище причин заважає довести кожне із зазначених справ до кінця?

2. Викреслюємо непотрібне.


Прочитайте список ще раз. Подумайте, чи допоможе вам це у кар'єрі? Справи, які недоцільні, викресліть зі списку. Краще витратьте час на дійсно щось важливе.

3. Запам'ятовуємо «правило двох хвилин».


Є в тайм-менеджменті такий принцип - «правило двох хвилин»: справи, які займуть не більше 2-5 хвилин, виконуються негайно і викреслюються. Розібрати полку в шафі, навести порядок на поличці у ванній, завантажити пральну машину білизною - все це займає не більше 5 (максимум 10) хвилин. Минуло всього півгодини, а у вас вже зроблено від 5 до 10 справ!

4. Стань французом - з'їж «жабу».


Виділіть зеленим кольором в списку всі пункти, причиною невиконання яких стала лінь. Це найнеприємніші справи, які ви відкладаєте до останнього, в тайм-менеджменті вони називаються «жабами». Справлятися з нелюбимими справами, краще з ранку. Наприклад, від вас вимагають щось написати. Уявіть в найдрібніших подробицях, як ви це пишете. Відчуйте, зробіть і потратьте залишок дня на більш приємне проведення часу.

5. Поділіть «слона».


Найважчі і складні справи називаються «слонами». Якщо ви не знаєте, з чого почати, спробуйте «слона» поділити - розбити справу на кілька етапів або справ. Чим простіше і швидше виконується етап, тим краще.

Що ваша свідомість сприйме легше: 5 складних і довгих справ за часом або 20 простих 5-хвилинних справ?

Головне правило - повертайтеся до них у вільну хвилину. Припустимо, ви вирішили вивчити французьку мову. Вранці вивчили одне правило граматики, вдень - 10 слів, ввечері склали пару пропозицій з новими словами по вивчених правилом. Дивишся, через кілька місяців вже зможете стерпно висловлюватися з вашими діловими партнерами-французами.

6. Хваліть себе.


Ніщо так не радує і не надихає, як довгий список виконаних справ. Тому як тільки виконали справу, сміливо викреслюйте і обов'язково хваліть себе за це. Ентузіазм збільшиться, якщо за труднощами як рятувальний круг буде маячити заохочення: шопінг, приємний вечір, смаколики до чаю.

7. Підведіть підсумки.


Виділіть кілька годин раз в тиждень або на місяць (кому як зручно) і підведіть підсумки. Ви помітите, що багато справ доведені до кінця, кілька «жаб» зникли, а пара «слонів» всохли наполовину. Ще раз похваліть себе і доповніть список новими справами.
Редагувалось: 1 раз (Останній: 26 березня 2019 у 08:41)
Карта сайта ☺ → тут
Адміністратор
Адмін
Повідомлення: 2695
г. Гадяч
1 день назад

Думки лідерів.



1. Лідери використовують тільки позитивні образи, оскільки знають, що розум сприймає образи і намагаються створити картину, сприятливу для роботи. У похмурому або тривожному стані неможливо домогтися ефективної роботи.

2. Лідери усвідомлюють суть проблеми і намагаються подати таким чином ніби проблема зовсім проста. Якщо тигра зменшити до розміру кота, він буде зовсім не страшний. Зазвичай люди перебільшують складність проблеми, що призводить до дійсного ускладнення.

3. Лідери посміхаються. Спробуйте посміхнутися і в той же час думати про що-небудь погане. У вас не вийде. Або пропаде посмішка, або зміняться думки на позитивні. Іншого не дано.

4. Лідери можуть здаватися серйозними, але в душі вони зовсім не серйозні. Не будьте серйозними. Серйозність збільшує важливість і збільшує розмір проблеми. Посмішка ж, навпаки, розряджає обстановку, зменшує важливість, внаслідок чого ситуація легше вирішується. Важливість блокує мислення. Чим важливіше завдання, тим сильніше переживання. У стані переживання дуже складно адекватно реагувати на проблеми і вирішувати їх правильно. Лідери це розуміють і тому намагаються для підлеглих зменшити серйозність проблеми.

5. Лідери використовують великі образи. Вони створюють велике бачення і будують великі плани замість дрібних і нікчемних. Великі образи здатні набагато сильніше мотивувати людей, ніж дрібні.

6. Замість того, щоб дивитися, як далеко ще йти, лідери дивляться на те, скільки вже пройдено. Це може бути застосовано до цілей. Якщо ви будете дивитися на те, скільки ще залишилося зробити роботи, щоб досягти мети, ви своєї мети ніколи не досягнете. Коли ви дивитеся на те, чого ще у вас немає, ви забираєте у себе енергію і занурюєтеся в негатив. Коли ж, навпаки, ви дивитеся, скільки вже зроблено, то енергії додається, адже ви відчуваєте радість від кількості виконаної роботи. Лідери це знають і намагаються показувати людям, яких ведуть, як багато вже зроблено роботи.

7. Лідери дивляться на те, якими справи можуть бути в майбутньому, а не те, які вони тепер. Кожен бізнесмен, який починав свою справу, бачить її в період її повного розквіту, і заради цього він працює і готовий пройти всі труднощі. Те, що є тепер - це всього лише перехідний етап до мети. Ваше справжнє життя відбувається у вас у свідомості, а дійсність - це всього лише віддзеркалення подій свідомості.

8. Лідери позитивно ставляться до всіх подій, що відбуваються. Лідери бачать всі ситуації в сприятливому світлі, навіть якщо вони такими зовсім не є. Кожна ситуація несе в собі зерно наступної перемоги. Наше життя - це послідовність виборів. Ми не в змозі вибрати ситуації, які з нами будуть відбуватися, але ми можемо вибрати, як реагувати на ці ситуації. Якщо ви реагуєте негативно, ви притягатимете до себе ще більше негативних ситуацій. Реагуючи позитивно, ви трансформуєте негативні ситуації в позитивні. А якщо лідер не здатний підтримати у важкі часи атмосферу позитиву, то який він лідер?

Не кажіть:
«Якщо б я зміг, я б зробив».

Замість цьго скажіть:
«Якщо можу, то зроблю».

Наші філософські погляди - це вітрило, яке визначає напрямок нашого життєвого шляху. Для того, щоб змінити цей напрям, ми повинні змінити філософію, а не обставини, що склалися.

Раніше, наприклад ви говорите: «Я сподіваюся, що все зміниться». Потім я зрозумів, що існує єдиний спосіб, щоб все змінилося. Ми змінюємо себе, в основному, з двох причин - в пориві натхнення чи розпачу.


Збираючись чогось досягти, ми повинні ризикувати на стільки, на скільки ми претендуємо. Якщо ви незадоволені тим місцем, яке займаєте, змініть його! Ви ж не дерево!
Редагувалось: 2 рази (Останній: 4 квітня 2019 у 15:25)
Карта сайта ☺ → тут
Адміністратор
Адмін
Повідомлення: 2695
г. Гадяч
1 день назад

20 головних правил життя, які скоротять ваш шлях до успіху.



1. Думка, яку ми приділяємо свого часу, діє як магніт, притягаючи в наше життя відповідні події.

2. Ми платимо як за дію, так і за бездіяльність - правда, різну ціну. Бездіяльність обходиться дорожче, а уникнення помилок і невдач не робить нас щасливими.

3. Можливості з'являються після прийняття внутрішнього рішення.

4. Для того, щоб в нашому житті щось змінилося або проявилося, потрібно звільнити місце і підготувати грунт, позбувшись від помилкових переконань і старих звичок.

5. Для того, щоб змінитися і змінити напрямок свого життя, потрібно, перш за все, зупинитися.

6. Думка - матеріальна. Все, що ми думаємо, про що мріємо і чого боїмося, незмінно виявляється в нашій реальності.

7. Все, що відбувається в нашому житті, є наслідок наших думок і вчинків. І якщо щось йде не так, то причину потрібно шукати не в зовнішньому світі, а всередині себе.

8. У нашому житті немає випадковостей і збігів. Ми залучаємо у своє життя те, що відповідає нам: нашим намірам, очікуванням і думкам.

9. Досить озирнутися і придивитися до того, що відбувається навколо нас, щоб зрозуміти, чому слід вчитися і над чим працювати.

10. Наскільки ми здатні довіряти життю, визначає нашу впевненість в завтрашньому дні. Що очікуємо, то і отримуємо.

11. Неможливо все передбачити.

12. Неможливо змінити своє життя, нічого не роблячи для цього.

13. Найголовнішими завданнями в нашому житті є ті, вирішення яких ми уникаємо.

14. Якщо маршрут свого життя обираємо не ми, то ми можемо опинитися, де завгодно.

15. Життя, яке ми проживаємо, - це результат нашого усвідомленого або неусвідомленого вибору. Ми постійно робимо вибір. І навіть, коли ми нічого не вибираємо, то теж робимо вибір.

16. Ніхто не любить змін. Важливо знайти спосіб відірватися від минулого.

17. Для повного щастя нам весь час чогось не вистачає. Задовольнятися малим нелегко, але найважче задовольнятися багатьом. Можна придбати весь світ і втратити свою душу.

18. Якщо ми не управляємо нашими думками, то вони керують нами.

19. Чим вище рівень нашого розвитку, тим більше можливостей нам відкривається, тим більше ми можемо взяти від світу і дати йому.

20. Якщо ви дізналися правила життя, але ніяк їх не використовували, то ви даремно витратили час.
Карта сайта ☺ → тут
Адміністратор
Адмін
Повідомлення: 2695
г. Гадяч
1 день назад

Як все встигати: 5 ступенів.



Ступінь 1.


Не відкладайте на завтра те, що можна не робити взагалі. Перш ніж намагатися зробити все, з цього «все» треба вичерпати все не потрібне. І це більше ніж ви думаєте. При чому вам потрібна саме відмова від виконання 99% дій, а не відкладання на потім. Відклавши на потім, ви поклали потрібну справу в скарбничку вашого стресу і разом з ним ростуть докори сумління через те що ви нічого не встигаєте. Коли ви відмовилися від справи, то ви відчуваєте свободу і прилив сил. Здебільшого це термінові екстрені ситуації, які вирішаться самі по собі або без вашої участі. Вони не входять в сферу вашої відповідальності в житті.

Висновок: відмовляйтеся від більшості справ взагалі, терміновість - це ілюзія.

Ступінь 2.


Щоб усе встигнути, не робіть те, що за вас можуть зробити інші. Існують справи, від яких не можна повністю відмовитися. Проекти повинні просуватися вперед, проблеми повинні вирішуватися, і холодильник повинен поповнюватися. Але це не означає, що ви повинні це робити самі, делегуйте. Ось до прикладу приказка, яка допоможе встигати робити все: «єдине, що не можна делегувати - це похід до зубного, хоча якщо у вас вставна щелепа, то і тут вже можна щось придумати». Це не питання встигнути спихнути всі свої зобов'язання комусь. Тут треба думати так - у різних людей є різні таланти, і всі ми проходимо через різні стадії життя. На цьому етапі вам треба займатися однією справою, а тим, кому ви делегуєте - іншою. Якщо ви вмієте делегувати, то ви багато чому їх навчите в процесі спільної роботи.

Ступінь 3.


Не давайте іншим ті завдання, які вас розвивають. Бувають ситуації, коли є, кому делегувати, але навички, необхідні для виконання завдання вам знадобляться самому. Тут треба думати довгостроково. Одноразові завдання доручайте фахівцям, платіть їм гроші і ви будете встигати все зробити в житті. Але те, що є життєво важливим для вашого успіху, те, що потрібно буде робити через 5 років краще, ніж сьогодні, треба освоїти самому. Це не питання економії, це питання якості виконання роботи. Є гарна приказка «ніхто не знає про хворобу так багато, як сам хворий». Це тому що його «хвороба» турбує його самого більше, ніж навіть лікаря. Тобто в якості прикладу - як продавати або як рекламувати свій бізнес, треба вчитися самому. Ви його знаєте краще, ніж будь-хто інший. Як просувати сайт компанії - треба знати самому, а то гроші не просто полетять в трубу, а летітимуть туди постійно. А деталі, такі як логотип або зовнішню рекламу, звичайно, треба робити спільно з креативним рекламним агентством. У вас ніколи не буде часу опанувати фотошопом до їх рівня, не кажучи вже про корисні ідеї, які вам можуть там запропонувати.

Висновок: делегуйте все, крім тих справ, які розвивають ваші таланти, абсолютно необхідні вам для успішного бізнесу.

Ступінь 4.


Перш ніж візьмете на себе нове зобов'язання, ви повинні вирішити яке старе зобов'язання ви припинете. Треба пам'ятати, що ваш день повинен бути схожий на бізнес-чемодан, а не на презерватив, який можна роздути до меж вашої уяви. У валізі є свої відділення, і якщо в спробі все встигати ви переповнете одне з цих відділень, то в іншому вже буде менше місця. Якщо ж ваш день більше схожий на гумовий виріб, то напружте ваше креативне мислення або, у кого життєвий досвід багатший - напружте пам'ять і вирішите, де цього виробу місце. Ви подумали правильно - в смітнику.

Висновок: кожне «так» в одному місці, має означати «немає» у іншому.

Ступінь 5.


Те, що вирішуєте робити, робіть на всі 100%. Так встигатимете не тільки все зробити, але і робити це краще за інших.

Карта сайта ☺ → тут
Адміністратор
Адмін
Повідомлення: 2695
г. Гадяч
1 день назад

12 способів отримати все, що захочеться.



• У житті процвітають ті, хто не боїться мріяти про щось велике і потім ризикувати заради втілення своїх бачень.

• Коли ви вже готові здатися, ви ближче до мети ніж ви думаєте.

• Навіщо відкладати свою велич на потім? Навіщо чекати кращого часу для втілення ваших мрій і тих прекрасних можливостей, які відкривають перед вами життя? Чому б не зробити перший крок вже сьогодні?

• Все, про що ви думаєте, втілюється.

• Йдіть до своєї мрії, і всесвіт відкриє вам двері там, де були тільки стіни ...

• Пройде років двадцять, і ви будете більше шкодувати про те, чого не зробили, ніж про те, що зробили не так. Тому відкиньте сумніви. Розправте вітрило і біжіть геть з безпечної гавані. Ловіть попутній вітер. Досліджуйте. Мрійте. Робіть відкриття.

• Набагато краще згоріти в польоті і впасти вниз, переслідуючи високу мету, ніж провести найкращі дні свого життя перед телевізором десь на задвірках життя. (Актуально для 95% населення).

• Все, що існує на світі, колись було просто мрією ...

• Той, хто робить, очікує успіху. Той, хто «пробує», очікує, що йому щось завадить.

• Беріть і робіиь. Не знаєте що робити - робіть крок вперед.

• Наявність мети важливіше наявності можливостей.

• Сміливі і яскраво намальовані мрії збуваються мінімум на 110%. Ви завжди на виході ваших мрій отримаєте + 10% у вигляді додаткових бонусів від Життя.
Карта сайта ☺ → тут
Адміністратор
Адмін
Повідомлення: 2695
г. Гадяч
1 день назад

Правила переконливої ​​мови.



1. При розмові необхідно надати тілу зручну і вільну позу (м'язи шиї і плечей не напружені, плечі відведені назад і розташовуються на одному рівні).

2. Під час промови слід триматися природно, бажано дивитися на співрозмовника.

3. Перед початком мовлення зробіть вдих (при вдиху не підіймайте плечі) і відразу ж починайте говорити на плавному видиху, не поспішаючи.

4. Чітко артикулюйте, вимовляйте голосні протяжно, робіть на них голосову опору.

5. Приголосні вимовляйте легко, вільно, без напруги.

6. У кожному слові виділяйте ударний голосний звук, вимовляєте його голосніше і довше інших голосних в цьому ж слові.

7. Перше слово у фразі говоріть тихо, низьким голосом, трохи повільніше, ніж зазвичай.

8. Довгі пропозиції діліть на смислові відрізки. Всі слова всередині відрізка і короткі речення вимовляєте злито, як одне довге слово.

9. Чітко витримуйте паузу в кінці речення і між його смисловими відрізками.

10. Уникайте монотонності. Говоріть виразно.

11. Витримуйте рівний помірний темп і ритм мови. Говоріть впевнено і спокійно.

12. Не поспішайте з відповіддю. Спочатку обміркуйте висловлювання.

13. При невдачах зупиніться, заспокойтеся і продовжуйте говорити більш повільно, поки не відчуєте впевненість в мові.

14. Постійно контролюйте себе: не робіть зайвих рухів руками, ногами, головою, тулубом.
Карта сайта ☺ → тут

Швидка відповідь

У вас немає прав, щоб писати на форумі.
Наверх
Вниз