Психологічні поради

Психологічні поради, які стосуються різних життєвих проблем.
Адміністратор
Адмін
Повідомлення: 2681
г. Гадяч
1 час назад
Психологічні поради, які стосуються різних життєвих проблем.


Поради психологів - вірний спосіб поліпшити своє життя.

1. Румінації: як викинути уявну жуйку.
2. Кумедний тест: який у вас характер?.
3. Просто важливо це пам'ятати.
4. В цьому році Я ОБОВ'ЯЗКОВО ....
5. Непрохані поради, які однозначно варто ігнорувати.
6. 13 слів, які несуть негатив і хвороби.
7. Як бачити мету?.
8. Ціна страху - 0.
9. Вчимося виглядати впевнено.
10. Декілька способів позбутися негативних думок.
11. 22 жорстокі істини, які нелегко чути, але вони допоможуть вам стати сильніше.
12. Незвичайний тест Зигмунда Фрейда.
13. Секрет здійснення бажань.
14. Кілька методів психологічних захистів.
15. Ненависть до себе і способи її зупинити.
16. Інструкція для тих, хто хоче залучити удачу.
17. Ось що відбувається, коли ви берете відповідальність за життя в свої руки.
18. Як навчитися берегти чужі секрети.
19. 35 способів поліпшити відносини.
20. Матеріалізацією думки може опанувати кожен.
21. Робіть це, поки молоді.
22. Як зробити так, щоб завжди щастило?.
23. Як тримати себе в руках, якщо все дратує.
24. Як перестати турбуватися про чужу думку.
25. 12 ознак того, що ви спілкуєтеся з поганою людиною.
26. 10 способів перемогти невпевненість.
27. Правила особистої дисципліни.
28. Як контролювати свій гнів.
29. 5 уроків, які можна вивчити у природи.
30. Філософія, яка змінює життя.
31. Сила подяки.
32. Приходить час, коли ми все розуміємо.
33. Чому не варто порівнювати себе з іншими.
34. Самотність душі: що робити, якщо у вас немає друзів?
35. Уроки успіху від Дейла Карнегі.
36. 20 порад в скрутну хвилину від Макса Фрая.
37. 4 дієвих урока, щоб нарешті відпустити своє минуле.
38. Міфи про емоції.
39. Ідеалом бути шкідливо: способи боротьби з перфекціонізмом.
40. Правила 3-х речей, які буквально затягнуть щастя в Ваше життя.
41. Депресія: 15 речей, які не можна говорити людям в цьому стані.
42. Перестаньте накручувати себе.
43. Кілька методів психологічних захистів.
44. 10 фраз, які свідчать про приховану агресію.
45. Експеримент Соломона Еша.
46.
Редагувалось: 4 рази (Останній: 27 січень 2020 у 16:18)
Карта сайта ☺ → тут
Адміністратор
Адмін
Повідомлення: 2681
г. Гадяч
1 час назад

Кілька методів психологічних захистів.



Прийом «Вентилятор». Якщо ви ведете неприємний діалог, і чуєте колючі фрази на вашу адресу, але не маєте наміру включатися в розмову, уявіть, що між вами і кривдником стоїть потужний вентилятор, який тут же відносить його слова в сторону, і вони не долітають до вас, або пролітають повз.

Прийом «Акваріум». Якщо при спілкуванні з негативно налаштованими по відношенню до вас людьми ви продовжуєте болісно реагувати на їх випади, скористайтеся цим прийомом. Уявіть, що між вами і вашим кривдником - товста скляна стіна акваріума. Він щось говорить вам, ви його бачите, а слів не чуєте, вони поглинаються водою і лише пузиряться піною на поверхні. Тому вони і не діють на вас. І ви, не втрачаючи самовладання і спокою духу, не піддаєтеся на провокацію та не реагуєте на образливі слова.

Прийом «Діснейленд». Словесну атаку групи людей можна пом'якшити, а то і зовсім звести нанівець, якщо поводитися з ними, як з малими дітьми. Ви ж не ображаєтеся на нетямущих дітей? Уявіть собі, що ви опинилися один проти цілої групи негативно налаштованих до вас людей. Перевага сил на їхньому боці. Уявіть їх групою дітей на ігровому майданчику. Вони зляться, вередують, кричать, розмахують руками, кидають іграшки, топчуть їх ногами. Загалом, всіляко намагаються вивести вас із себе. Але ви, як дорослий, мудрий чоловік, ставитеся до їх витівкам як до дитячих пустощів і продовжуєте зберігати незворушний спокій до тих пір, поки вони не видихаються. Ви не сприймаєте їх слова як образи та не реагуєте на їх випади. Вам все це смішно спостерігати як дорослій людині ...

«Океан спокою». Уявіть себе головним героєм притчі: «Океан приймає води багатьох бурхливих річок, а сам при цьому залишається нерухомим. Той, в кого також впадають всі думки і емоції, залишається байдужим у спокої».

Прийом «Театр абсурду». Можна використовувати такий прийом психологічного захисту, як доведення ситуації до абсурду. Це в принципі те ж саме, що зробити з мухи слона. Тобто вголос перебільшувати до невпізнання те, на що хтось лише натякає. Ваша мета - зробити так, щоб будь-які випади недоброзичливця вже не викликали нічого, крім сміху.

Прийом «Театр ляльок». Якщо вам важко спілкуватися з емоційно значущими для вас людьми, використовуйте саме цей прийом. Уявіть, що вони всього лише шаржовані персонажі телепередачі «Ляльки». І нехай вони говорять дурниці, спілкуючись між собою. А ви тільки спостерігаєте це з боку. Мовляв, цей розумник корчить з себе супермена, а інший розігрує з себе сильну особистість, професіонала. Розігруйте цей спектакль до тих пір, поки не засмієтесь. Ваш сміх - показник того, що техніка спрацювала.
Карта сайта ☺ → тут
Адміністратор
Адмін
Повідомлення: 2681
г. Гадяч
1 час назад

10 фраз, які свідчать про приховану агресію.


Бувають моменти, коли здавалося б, у звичайній розмові між людьми звучить агресивність. Вона повисає в повітрі, тримає в напрузі, дратує, викликає негативні емоції. Напевно, кожна людина хоч раз у своєму житті чула слова, фрази, репліки, які приводили її в сказ і змушували відчувати обурення. Бували ситуації, коли ми і самі їх час від часу вимовляли. Але робити цього не потрібно.


Більшість людей не вміють повністю контролювати свої емоції. Особливо погано піддаються контролю негативні відчуття і прояви. Природний процес - гнів шукає спосіб вийти і знаходить його. Начебто нічого страшного не сталося. Співрозмовник сказав звичайну фразу без зайвих емоцій, але у вас закипає злість. Знайома ситуація?

Саме ось це відчуття злості і є відповідною реакцією на добре приховану іншою людиною агресію.

В основі такої поведінки лежить придушення опонентом гніву. Як би він не старався, роздратованість залишається. Тільки її форма соціально прийнятна. Тобто, спостерігається прихована конфліктна ситуація, в якій по суті відповісти не виходить, тому і з'являється відчуття незадоволеності собою.


Які висловлювання вказують на те, що у людини всередині бушує ураган?


Досить уважніше придивитися і прислухатися до деяких висловлювань під час розмови, і можна все зрозуміти. Є кілька простих фраз, на перший погляд абсолютно нешкідливих і нічого не значущих, які говорять про агресивність.


Я не злюся.


Часто ми приховуємо свої справжні почуття, і причин для цього може бути безліч. Щоб припинити зайві питання і не завестися до такого стану, коли приховати їх буде неможливо, ми говоримо, що все нормально, ми не відчуваємо злість і так далі. Проте, всередині все спалюється або вирує. Як би там не було, злість, як і образу, повністю приховати практично неможливо. Вона просочується між рядків, виходить назовні і в підсумку виявляється у ставленні до того, на кого спрямована.


Як скажеш.


Класичний прийом, причому незалежно від віку, соціального стану, національності - «надутися» на щось і піти від відвертої розмови, прямої відповіді. Людина не аргументує свою позицію, не спромагається пояснити, що саме її не влаштовує, що їй не подобається. В принципі, вона взагалі нічого не говорить з цього приводу. Просто закривається і залишається зі своїми думками і почуттями наодинці. Зовні ж вона погоджується з іншим. У цій ситуації діалог стає абсолютно неможливим. Будь-яка лазівка ​​недоступна, всі двері щільно закриті і на них повішено амбарний замок.


Так йду вже я!


Кожному, у кого є в сім'ї діти, знайома ситуація, коли ви просите дитину щось зробити, допомогти в чомусь, що їй не подобається або вона просто не хоче робити. Пригадуєте, яким тоном дитина говорить своє коронне «йду» в черговий, десятий або двадцятий раз? Точно так само роблять і дорослі люди в аналогічній по суті ситуації.


Я не знав.


Одна з заїжджених фраз, яку нерідко використовують люди в зручні або незручні для себе моменти. Наприклад, людина отримала якесь завдання, яке їй потрібно виконати, але дуже не хочеться робити це в даний момент. Завдання відкладається, а якщо її запитують, чи виконала вона її, звучить стандартна відмовка - «Я не знала, що це терміново» або інша фраза в тому ж дусі. Ми розуміємо, що прохання їй не подобається, вона намагається її відстрочити, але відкрито сказати про це не може або не хоче. Ситуація, що склалася викликає у неї злість, роздратування.


Ви хочете, щоб все було ідеально.


Рано чи пізно приходить час виконати те, що від людини вимагається. Тут випливає ще один варіант, що дозволяє якимось чином знизити рівень негативу. Полягає вона в обвинуваченні людини, яка дала їй це завдання. У студента, який не вивчив лекцію, винуватим залишається викладач, так як дуже багато поставив. Співробітником перевищено бюджетний ліміт під час виконання проекту - винуватим залишається роботодавець, який потребує хорошого результату за мізерну суму.


Я думав, що ти знаєш.


Ще один варіант зняти з себе відповідальність і яскравий прояв прихованої агресії. Подібні висловлювання характерні для людей, схильних до інтриг, або просто капосника. Наприклад, не говорять про важливу інформацію, про дзвінок, отриманому листі. В результаті подібного непорозуміння розгорається конфлікт. Адже передбачається, що ви повинні були бути в курсі подій, які і привели до неприємного результату. Ну а якщо ви спробуєте висловити претензії, то у відповідь почуєте саме цю фразу.


Природно, я був би радий допомогти, але.


Найчастіше ви можете чути подібну фразу від операторів служби підтримки, обслуговуючого персоналу, державних службовців в різних конторах. Так, вони будуть ввічливо посміхатися. Але чим частіше ви будете просити швидше зробити ту чи іншу роботу, тим довше вона буде виконуватися. За підсумками документи можуть бути і зовсім втрачені або викинуті під приводом відмови у проханні. Подібна поведінка - не рідкість, і багато хто з ними стикалися.


Для людини вашого рівня ви дуже добре все зробили.


Подібне висловлювання з області сумнівних компліментів. Це з розряду звернення до дівчини, схильної до повноти і запевнення, що вона обов'язково ще вийде заміж, так як є чоловіки, яким подобаються саме такі дами. Висловлювання можуть мати відношення як до ваги, так і віку та освіти. Є люди, які просто не замислюються про те, що відчуває інша людина і навмисно не хочуть нікого образити. А є й такі, хто навмисно хоче вколоти, образити, але робить це завуальовано. Але і звинуватити їх теж немає в чому. Вони ж компліменти роблять.


Я жартую.


Гумор - чудова річ, якщо тільки це не сарказм, завдяки якому можна проявити агресію в прихованій формі. Будь-яка гидота, сказана на адресу конкретної людини, супроводжується відразу ж словом «жартую». Ну а якщо опонент мав сміливість різко відреагувати на зауваження, тут же прозвучить звинувачення, що він не розуміє жартів і взагалі, у нього немає ніякого почуття гумору.


Чому ти так розчаровуєшся?


Ну а якщо вам неприємний жарт або ви засмутилися, що цілком виправдано, великий жартівник може запитати, що ж стало причиною такої зміни настрою. Одна фраза вибиває вас із колії, а він отримує від цього величезне задоволення.


На жаль, в оточенні кожного з нас обов'язково знайдуться такі ось тролі. Бачите, що вас хочуть вивести з себе, позбавити рівноваги та впевненості такими фразами - не реагуйте і не піддавайтеся на провокацію. В цьому випадку опонент отримає ефект бумеранга і постраждає сам, так як не досягне результату.
Карта сайта ☺ → тут
Адміністратор
Адмін
Повідомлення: 2681
г. Гадяч
1 час назад

Експеримент Соломона Еша.


Експеримент відомого вченого, який довів, що думка натовпу може вплинути на вашу власну точку зору і перетворити вас в частину стада баранів.


Ви часто піддаєтеся чужим умовлянням?
Чи легко погоджуєтеся з чужою точкою зору, яка суперечить Вашій?
Правда за більшістю?


Більшість людей на такі прямі запитання дадуть відповідь негативно. Адже вони повноцінні особистості, яким не до вподоби неправильна думка. Вони цінують свою точку зору і готові головою битися за власну правоту.

Звідки ж тоді береться стадо баранів, яка, щоб сховатися від дощу, топче людей ногами?
Чому в класі всі гноблять некрасивих дівчат і слабких хлопчиків?
Чому шикуються черги за брендовими речами, якщо в сусідньому бутіку є аналогічні, та ще й дешевше?


На цікаві міркування наштовхують такі питання. Виявляється, що багато, навіть самі незалежні особистості, в душі відомі. Часом, навіть вони самі цього не усвідомлюють. Такі твердження не голослівні.

Експеримент Соломона Еша.


Ще в 1951 році питанням впливу натовпу на особистість зайнявся психолог Соломон Еш. За всіма традиціями психології, найкраще підтвердження теорії - науковий експеримент. Соломон Еш набрав команду випробовуваних, яким пояснювали експеримент, як звичайну перевірку зору. Для цього на дошці малювали дві чорні лінії, одна з яких була значно коротшою за іншу. Перед випробуваними ставилося очевидне запитання: «Яка з ліній довша?» При цьому в експерименті брали участь відразу кілька людей (від восьми до десяти), які вголос промовляли відповіді.

Сіль експерименту була в тому, що з десяти чоловік, дев'ять були підставними, вони навмисне називали неправильний варіант відповіді. Досліджувалася реакція десятої, випробуваної, людини.

32 відсотки учасників експерименту погодилися з думкою натовпу і також назвали неправильний варіант відповіді. Нагадаємо, що було чітко і ясно видно, яка з ліній довша. Проте, навіть при таких обставинах, натовпі було довіри більше, ніж самим собі. А тепер давайте уявимо, в яку цифру перетворяться ці 32 відсотки, якщо відповідь не буде очевидною ?!

Саме на силі навіювання і силі страху перед натовпом і грають багато політиків, бізнесменів і виробників. Давайте, перш, ніж йти за натовпом згадаємо цей нехитрий експеримент Соломона Еша і глибоко задумаємося про правильність своїх дій.
Редагувалось: 1 раз (Останній: 27 січень 2020 у 16:16)
Карта сайта ☺ → тут
Сторінки: Перша Попередня 1 2 3 4

Швидка відповідь

У вас немає прав, щоб писати на форумі.
Наверх
Вниз